Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS GARMIN 60CSX - KAARTMATERIAAL THAILAND-LAOS - Forum Wereldfietser

GPS GARMIN 60CSX - KAARTMATERIAAL THAILAND-LAOS

Ik zoek kaartmateriaal voor deze gps - kan iemand mij tips geven en graag de linken doorsturen aub. Ik werk met mapsource om die kaarten te bewerken.
Onze route wordt :

Thailand : CHIANG MAI > CHIANG DAO > THA TON > MAE SALONG > CHIAN KHONG
> Laos : HUAY XAI > VIENPOUKA > LUANG NAM THA > OUDOMXIA > PAKMONG > MUANG NGOI > NONG KIAU > LUANG PRABANG > KIUKACCHAM > KASI > VANG VIENG > THALAT > VIENTIANE thailand : > UDON THANI

We hebben veel informatie via oa het boekje van Bernadette Speet over Laos, doch over Thailand graag meer info en tips.

Concreet zoek ik :
- Kaartmateriaal op te laden in mapsource Thailand/Laos
- Points of interests (eventueel ook op te laden)
- Tracks van fietstrekkers die dezelfde of bepaalde routes volgden
- Extra info over Thailand

Type GPS Garmin 60Csx

Alvast bedankt voor de tips die volgen - gr Piet
Heb deze route een paar jaar geleden ook gefietst, erg mooi.
Heb het route boekje van de AWOL hiervoor gebruikt.
Het traject naar Luhaprabang zul je wel met de boot over de Mekong moeten doen ,een hele belevenis.
Vanaf daar is het fantastisch klim en daalwerk tot Kasi
Ik zou weer in mijn gegevens moeten duiken voor meer info
Mbt kaartmateraal voor de Garmin kan ik je niet helpen.

succes Dirk
Hallo Dirk, bedankt voor uw antwoord.
Het boekje van AWOL interesseert me zeker - Heb je dit ergens online staan, of ken je een link?
gr Piet
Ik heb Thailand kaarten (versie 8.0) in mapsource. Ze zijn met een willekeurige torrent zoekmachine te vinden (trefwoorden thailand garmin). Als je niet precies weet hoe kaarten toe te voegen aan mapsource, stuur me dan een pb'tje.
groetjes ben
PIETNIKI schreef:Hallo Dirk, bedankt voor uw antwoord.
Het boekje van AWOL interesseert me zeker - Heb je dit ergens online staan, of ken je een link?
gr Piet
Boekjes staan niet online.Als je meer info wilt kan je dit gidsje gewoon via de Awol bestellen.Heel handig.
Ik heb een hardcopy maar vind het niet fair tov Awol om dit uit te lenen.