Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 6 oktober 2010 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 6 oktober 2010

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd.
Bij grote tempoverschillen splitsen we de groep. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug. Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig.
Denk aan je verlichting en opvallende kleding want aan het eind van de tocht fietsen we weer in het donker.

Noteer alvast de volgende Rondjes Amsterdam in je agenda: 6 oktober, 3 november, 1 december, 5 januari, 2 februari en 2 maart. Tot nu toe waren de weersomstandigheden nog nooit een spelbreker. Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.

Tot ziens.
Koert Schouten
Aangezien de vaste organisatoren, Koert en James, beiden niet kunnen woensdag, stellen wij het volgende rondje voor: Berlage brug - Ouderkerk - Rondehoep West - Waver - Botshol - Stokkelaarsbrug - Cafe De Voetangel - Ouderkerk - Berlagebrug.

Tot woensdag!

Groetjes, Eric en Carla
Het was natuurlijk afgrijselijk om zonder Koert rond Amsterdam te gaan fietsen en toch was het geweldig. De buien waren net vertrokken en maakten plaats voor opklaringen, opgegoud door de herfstse avondzon. Verguld waren we door het aanbod van Frank om in zijn huis aan de Vinkeveense plas wat te drinken en te eten (de lekkerste chips ooit), geserveerd door Sandra, zijn partner. In het donker ging het terug. Heerlijk.
Lekker gefietst en we mogen nog een keer langskomen, zegt Sandra :)
bikelike schreef:Het was natuurlijk afgrijselijk om zonder Koert rond Amsterdam te gaan fietsen en toch was het geweldig. De buien waren net vertrokken en maakten plaats voor opklaringen, opgegoud door de herfstse avondzon. Verguld waren we door het aanbod van Frank om in zijn huis aan de Vinkeveense plas wat te drinken en te eten (de lekkerste chips ooit), geserveerd door Sandra, zijn partner. In het donker ging het terug. Heerlijk.
Tranen van spijt vullen mijn ogen. Dat ik Erik wegens afwezigheid om dringende redenen zo moest teleurstellen. Maar ook omdat ik de gouden avondzon moest missen, langzaam wegzinkend in de Vinkeveense plas. En dat onder het genot van drank en spijs, gezeten op Frank's terras aan de Vinkeveense plas. Dat wil een Amsterdammer toch niet missen! Volgende keer ben ik er weer bij; reken maar.