Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Luchthaven Agadir - Forum Wereldfietser

Luchthaven Agadir

Hallo aan allen,

wij vertrekken volgende week op fietsvakantie naar Marokko en landen in Agadir.

Ons is het nog steeds niet duidelijk op welke luchthaven we landen ( ook na navraag bij Jetair) en of er in de buurt ( want we komen s'avonds toe en dan is het reeds donker) ergens een geschikte slaapplaats is. Iemand ervaring daarin?

Groeten,

Cockhuyt Maarten
Als je wilt kamperen: In het noordwesten van de stad is een camping. Er staan wel enkele lantaarns op het bewaakte terrein maar een zaklamp/hoofdlamp kan goede diensten bewijzen in het donker.

Jan
In Ait Melloul en Biougra is een hotel.
Ik zou absoluut niet in het donker door Agadir naar de camping rijden. Veel te druk en dus gevaarlijk. Ait Melloul is het dichtse bij en goed verlicht.
Ik had afgelopen januari hetzelfde probleem.

Je komt aan op de internationale luchthaven, ongeveer 12 km ten oosten van Ait Melloul.
Er is geen hotel in de directe omgeving van de luchthaven.
Ik ben het volledig eens met Blanche. Ik denk dat je het beste naar Ait Melloul kunt gaan.
De weg is tot de luchthaven goed verlicht en breed.
De afstand tot de camping van Agadir is ongeveer 40 km en zou ik 's nachts niet doen.
Tussen het vliegveld en Taroudant is ook een camping. Maar das dan verder weg.
Ik weet de naam niet meer maar ik heb hem ergens in een onderwerp over Marokko genoemd op deze site met naam en plaats. Maar eerlijk gezegd is Ait Melloul je beste optie.