Additionally, paste this code immediately after the opening tag: E.O.F.T/ - Forum Wereldfietser

E.O.F.T/

De European Outdoor Film Tour is er weer. Vorig jaar heen geweest en het waren werkelijk prachtige beelden.
Speelschema:

11-okt. De Oosterpoort Groningen
13-okt. Cinestar Enschede
14-okt. Pakhuis de Zwijger Amsterdam
15-okt. Theater Concordia Den Haag
17-okt. RASA Cultuur Centrum Utrecht
18-okt. Theater Zuidplein Rotterdam
19-okt. ‘t Raodhoes Blerick Venlo

Kijk hier voor meer informatie. Er staat ook een trailer.

Een aanrader!
Leuk, denk dat ik dit jaar ook weer ga.
Eerst lekker sushi eten en dan wat filmpjes... :)
Geinig! Sushi is ook erg lekker... ;)
Ik had hier nog nooit van gehoord, totdat ik via een bericht op Twitter hierover las. Ik ben van plan in Utrecht te gaan.

Ben vooral benieuwd naar de Free Climbing stukken.

Nico
Blanche, zullen we weer gaan 15 oktober in Den Haag, lijkt me leuk. Nog meer liefhebbers?
Vorig jaar ben ik ook geweest erg indrukwekkende beelden. Dit jaar van plan om naar Utrecht te gaan. Alleen is het me te ver weg om ff vooraf kaartjes te gaan halen. Weet iemand hoe ik kaartjes zou kunnen reserveren voor Utrecht ? Het is een beetje lullig als de zaal vol blijkt als je daar komt. Bever weet hier geen oplossing voor te bieden (anders dan ff langs komen).

Wouter Hagedoorn
Pathfinder_II schreef:Weet iemand hoe ik kaartjes zou kunnen reserveren voor Utrecht ?
Eeeh, met iemand af zien te spreken die in Utrecht woont en ook wil gaan kijken en die wel in staat is om bij Bever langs te gaan :?

In Groningen is overigens de locatie veranderd. Het is nu in de schouwburg ipv de Oosterpoort.