Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Non-stop van Londen naar Istanbul juni 2011 - Forum Wereldfietser

Non-stop van Londen naar Istanbul juni 2011

Voor de echte ultracyclist: THE RACE, Race Across Europe. Een kleine 4000 km non stop van Londen naar Istanbul in 10 dagen!
Kun je solo doen (bijna 400 km per dag) of in een team van maximaal 8 (in shifts).
Je regelt je eigen back-up/support, en betaalt 900 euro p.p.
http://www.theraceacrosseurope.com

Gee
920 euro voor wat eigenlijk?
Er staat iedere 160 km een mannetje langs de kant en ze hebben een bezemwagen. Oh ja, je krijgt kaarten en GPS gegevens.
En dan mag je zelf verder alles regelen: eten, overnachtingen, je eigen support en je moet nog zelf fietsen ook, 400 km per dag.
250 fietsers keer 920 euro = een leuk zakcentje voor de organisatie lijkt me... :shock:
sonali schreef:920 euro voor wat eigenlijk?
Er staat iedere 160 km een mannetje langs de kant en ze hebben een bezemwagen. Oh ja, je krijgt kaarten en GPS gegevens.
En dan mag je zelf verder alles regelen: eten, overnachtingen, je eigen support en je moet nog zelf fietsen ook, 400 km per dag.
250 fietsers keer 920 euro = een leuk zakcentje voor de organisatie lijkt me... :shock:
Helemaal eens, overigens. Ik zie het eerder als een RAT race. Zonde van de tijd en het geld! Maar blijkbaar is er animo voor!

Gee
Leuker is Almere Istanbul vice versa in ruim drie maanden. Krijg je in elk geval even tijd om hier en daar wat rond te kijken.

Groet

Paul Snoeij