Additionally, paste this code immediately after the opening tag: per maart 2011 Sinai richting pamir highway oid - Forum Wereldfietser

per maart 2011 Sinai richting pamir highway oid

Hoi,

Nu een jaartje nadat ik alleen 3 maanden van Almaty naar Delhi met de fiets ben getrokken begint het weer erg te kriebelen....en dan ook wel zo dat ik erover denk alles een jaartje op te zeggen en te gaan fietsen...Tijdens mijn vorige reis ben ik veel enthousiaste fietsers tegengekomen met mooie verhalen over tadjikistan, Iran en het midden oosten.

Tja een mooi stukje lijkt mij: per maart door de Sinai, Jordanie, Syrie, Jerusalem, Libanon, Iran, tadjikistan, china en vandaar tja is nog heel veel mogelijk...

Maar tijdens mijn vorige reis merkte ik dat sommige stukken toch wel echt heel erg leeg zijn, een fietsmaatje lijkt me daarom gezelliger dan alleen...Ik kampeer graag onderweg, low budget, onverhard leuker dan constant op de highway en een mooie trektocht op zijn tijd vind ik prima!!! Ik ben 31.

Groeten Annemieke
Hoi Annemieke,
Das gaaf; ik loop al een tijd met dezelfde plannen die ik op dezelfde wijze als jij wil doen. Tentje, onverharde wegen etc. Ik ben Frank, 32 jaar en tot nu toe alleen lange fietstochten door Europa gemaakt en verder veel van de wereld gezien met m’n rugzak op.
De laatste tijd loop ik dus al met plannen om een fietstocht te maken vanaf het Midden-Oosten richting Tibet maar ook liever niet alleen. Dus mocht het klikken dan zou dat super gaaf zijn en anders kom ik je wellicht onderweg ergens tegen :)

Groet
Frank
Hoi Frank,

Lijkt me leuk om eens wat meer plannen uit te wisselen en te zien of het klikt op eerste gezicht.... Misschien woon je wel in de buurt? Ik woon in Utrecht mijn e-mailadres is annemiekevandoorn@hotmail.com.

Hoop wat meer van je te horen..

groeten Annemieke
Als ik je geplande route bekijk, zal deze blog je wel intereseren:
http://mrfelix-2.blogspot.com/

Mr Felix = de bekende Mr Pumpy die zovele Zuidoost-azie fietsers inspireerde.
(en misschien wens je Jerusalem uit je lijstje te schrappen om de rest van je reis niet gehypothekeerd te zien ;-)).

Geniet ervan, Tajikistan, Kyrgystan, Pamir staan ook hoog op mijn verlanglijstje, maar opnieuw een jaartje vrijaf is heel even niet mogelijk spijtig genoeg.

Heb je nergens een blog of website of i.d. over je vorige trip ?