Additionally, paste this code immediately after the opening tag: altijd die dozen ........ - Forum Wereldfietser

altijd die dozen ........

Hallo allemaal

Op het forum komt regelmatig het onderwerp 'dozen' voor. Zijn ze gemakkelijk te krijgen, waar en hoe?
Tijdens onze reis in Thailand stonden er bij ons hotel diverse dozen van fietsers in opslag, dozen die niet in opslag kwamen werden gewoon vernietigd door het hotelpersoneel.
Dat betekent dat dozen wel ter plekke zijn maar niet meer nodig waren.
Lijkt het nou niet handig om de vraag te stellen, wie gaat waar naar toe en in welk hotel en heeft zijn dozen niet meer nodig.
Komt er iemand die interesse heeft, zet dan zijn naam op die doos en laat hem in de opslag staan. Later haal je die doos op, hotel is hem kwijt en jij bent er mee geholpen.

Natuurlijk is het wat geregel maar het valt in het niet bij het regelen van verpakking op plaatsen waar het niet zo voor de hand ligt.
Uiteraard werkt het ook pas bij routes die vaak gereden worden zoals b.v. de welbekende AWOL routes.

't Is maar een idee

vriendelijke groet

hans stalpers
Al 10 jaar lang vlieg ik ieder jaar vanuit Azië naar naar Nederland met fiets en heb nog nooit een doos nodig gehad, gewoon stuur recht, trappers er af en wat plastic voor de show om het stuur, heb ook veel binnenlandse vluchten in zowel Thailand als de Filippijnen gemaakt waar zelf dat plastic niet nodig was. :D

Peter.
Luchtvaartmaatschappijen zien graag dozen, omdat men bang is dat je fiets andere bagage beschadigt en het stapelt zo lekker.
maar juist dat stapelen wil je toch voorkomen??
Janneke schreef:maar juist dat stapelen wil je toch voorkomen??
Daarom gaat mijn fiets dus nooit in een doos!
Hoi Bert,

Heb jij het voor elkaar gekregen om met Singapore Airlines je fiets in een hoes te doen?
Bij Airberlin, met hoes naar Malaga, is dat ons uitstekend bevallen... niet eens een krasje !

vr. groet

hans stalpers
Hallo allemaal

Rond 20 februari 2011 zitten we om dozen verlegen (2 stuks) in Saigon.
Zijn er onder jullie mensen die daar dan, in een of ander hotel, dozen achterlaten en dus niet meer nodig hebben.
Wij willen ze dan graag voor onze terugweg gaan gebruiken.

Alvast bedankt voor de reaktie en vriendelijke groet

Hans Stalpers
Hallo allemaal,

In mijn vorige posting vraag ik om dozen ( Saigon rond 20 februari in het Lavender Hotel) en ik kan nu vertellen dat ik ook twee dozen ter beschikking heb (6 januari) in Bangkok in het Best Western Swana Bangkok Hotel.

Dus voor de liefhebber wil ik daar wel een naam op zetten, zonde om ze te verschroten toch?

Vriendelijke groet,

Hans Stalpers
hallo allemaal,

ik heb mijn laatste posting aangepast maar daarmee wordt hij niet in het zicht vertoond. de enige remedie (denk ik) is om een nieuw antwoord te plaatsen om dit mailtje weer in de belangstelling te krijgen.

vriendelijke groet hans stalpers