Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hilleberg in zomer uitvoering - Forum Wereldfietser

Hilleberg in zomer uitvoering

Dag mensen,

Ik ben achter gekomen dat Hilleberg ook een binnentent heeft volledig van gaas voor diverse tenten.

b.v.

Heeft iemand al ervaring mee? het is helaas nog niet helemaal vrijstaande, maar geeft wel een optie om je Hilleberg koeler te maken in wat zomerse klimaten.

Shane
please read the small print; "Hilleberg has asked that US retailers not ship to addresses in Europe, Japan or S Korea."
jahwalla schreef:please read the small print; "Hilleberg has asked that US retailers not ship to addresses in Europe, Japan or S Korea."
Omdat Hilleberg ook retailers in Europa heeft :wink:

Het link was een voorbeeld omdat ik geen andere sites kan vinden, ondertussen een mailtje naar Hilleberg.se gestuurd maar misschien dat mensen hier al ervaring me hebben....
okee, nee geen ervaring mee maar lijkt me wel heerlijk
Die Hilleberg Nallo is soms een beetje zweterig
Ik heb wel meer aanbiedingen hiervan gezien, ook van een Zwitserse winkel. Dat waren echter voorzover ik weet geen originele Hillebergs - deze wel. Gaas binnententen zijn een erg amerikaans ding, wat nu ook weer niet zo gek is gezien hun zomertemperaturen.
Wim
Ik had de volgende ochtend om 9uur al antwoord van Hilliberg, de gaas binnen tent kost €150 en is uiteraard alleen bij Bever te krijgen.

Nu alleen maar wat gebruikers ervaringen......

I ga met mijn huidig binnentent spelen op zolder kijk of dat ding überhaupt werkt als losse tent. Of misschien dat ik beter een MSR hubba hubba kan gaan gebruiken voor de vakanties buiten europa (iemand moet de CO2 footprint van de wereldfietsers groter maken :lol: )

Shane
Om je binnentent los te gebruiiken heb je nog een setje stokvoetjes nodig.
Wim
Wim schreef:Om je binnentent los te gebruiiken heb je nog een setje stokvoetjes nodig.
Wim
Heb ik al, ik zit meer met het feit dat de tent niet "self supporting" is, buiten is dat geen punt, een stukje touw en een paar haringen, maar soms is self supporting wel handig.