Additionally, paste this code immediately after the opening tag: salzkammergutradweg - Forum Wereldfietser

salzkammergutradweg

Hallo,

Ik ben van plan om in mei de salzkammergutradweg in Oostenrijk te fietsen. Nu ben ik al een tijd op zoek naar beschrijvingen van de route maar er zijn enkel Duitse beschrijvingen te vinden. Ik had dan graag wat meer concrete info van mensen die eventueel deze route al gefietst hebben. Hoe zit het bv. met campings langs de route, staat de weg goed aangeduid en nog meer van die dingen.

Mvg.

Koen

Informeer eens via het Oostenrijks verkeersbureau.Ik weet niet waar dat in Belgie zit. In Oostenrijk zijn er campings zat. Is er alleen een omschijving in het Duits, dan is dat een goede oefening voor voor onderweg.
De Salzkammergut-Radweg is opgenomen in de Radatlas Salzkammergut, zoals je misschien al had ontdekt. Deze Radatlas (duitstalig) bevat gedetailleerde kaarten, waarop o.a. campings, jeugdherbergen, hotels etc. staan aangegeven. Achterin is nog een aparte adreslijst.
De prijs van deze Radatlas is 10,45 en je kunt hem direct bestellen via www.fietsgidsen.nl Hij is op voorraad!

Groetjes,
Luc