Additionally, paste this code immediately after the opening tag: op TV vanaf 16 januari - Going South (herhaling) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

op TV vanaf 16 januari - Going South (herhaling)

travellingtwo schreef:Kunt u ook Nederland 3 online kijken?

We hebben geen televisie, maar wel internet.
Je mag wel je zeggen hoor Friedel....lastig he dat nederlands :wink:
Je kan nadat het uitgezonden is Uitzending gemist proberen.
Maar ik weet niet zeker of deze documentaire daar beschikbaar komt. Ik wil het anders wel opnemen. Dan komen jullie gewoon hier eens kijken voor of na de curling :wink:
Blanche, dat is ook een mooie idee!

We spelen elke donderdag curling, vanaf 20:30u. Is het genoeg tijd? Of misschien is het beter als we jullie een andere avond bezoeken.

(PS - Bedankt voor de Nederlands les :) )
Ik mail je wel even voor een afspraak.
Het zijn wel 13 delen :wink:
Blanche schreef:Het is een publieke omroep dus wat is daarop tegen?
Met de nieuwe plannen van de regering verdient de publieke omroep alle steun wat mij betreft. Voor je het weet hebben we alleen nog maar RTLLen :roll:
Volledig mee eens. Wat anders dan soaps, blérverkiezingen, dansende sterren en ander gespuis.
Hoe laat begint de uitzending precies? Ik kijk er ook naar uit!
Ik zie in een later bericht 10 voor 12 tot 02.00 uur. Dat is toch geen tijdstip. Dan lig ik al 1 1/2 te knorren. Wij wonen in een rustig gebied en zijn niet meer om 24.00 uur "bij het pad!" Waarom kan dit niet in de plaats van Boer zoekt partner of zoiets? Waarom wordt er niet meer naar reisreportages e.d. op LLink enz. gekeken? Waarom houden "we" wel van onzin en opportunisme en niet van prachtige reisverslagen van fietsers waarbij de duurzaamheid goed in beeld wordt gebracht. I don't understand. :cry:
DriesBa schreef:
Blanche schreef:Het is een publieke omroep dus wat is daarop tegen?
Met de nieuwe plannen van de regering verdient de publieke omroep alle steun wat mij betreft. Voor je het weet hebben we alleen nog maar RTLLen :roll:
Volledig mee eens. Wat anders dan soaps, blérverkiezingen, dansende sterren en ander gespuis.
Ja en niet alleen op de tv, maar ook op de radio.
Hoe laat begint de uitzending precies? Ik kijk er ook naar uit!
Het stond in één van de berichten van Blanche, maar het is van vandaag tot morgen van 23:50 tot 00:20

Oei, je hebt inmiddels de tekst aangepast. Het is inderdaad laat, ik moet morgen vroeg op het werk beginnen. Ik ga het dan maar via uitzending gemist kijken op mijn computer. Dan lijkt het nog echter, meer op de filmpjes die ik laatste tijd op Vimeo zie. :wink:

Ze hebben LLink van de buis gegooid en er komt nu iets populistisch voor terug. Jammer, Bruce zei het al "57 channels and nothing on"
DriesBa schreef:
Blanche schreef:Het is een publieke omroep dus wat is daarop tegen?
Met de nieuwe plannen van de regering verdient de publieke omroep alle steun wat mij betreft. Voor je het weet hebben we alleen nog maar RTLLen :roll:
Volledig mee eens. Wat anders dan soaps, blérverkiezingen, dansende sterren en ander gespuis.
Hoe laat begint de uitzending precies? Ik kijk er ook naar uit!
Ik zie in een later bericht 10 voor 12 tot 02.00 uur. Dat is toch geen tijdstip. Dan lig ik al 1 1/2 te knorren. Wij wonen in een rustig gebied en zijn niet meer om 24.00 uur "bij het pad!" Waarom kan dit niet in de plaats van Boer zoekt partner of zoiets? Waarom wordt er niet meer naar reisreportages e.d. op LLink enz. gekeken? Waarom houden "we" wel van onzin en opportunisme en niet van prachtige reisverslagen van fietsers waarbij de duurzaamheid goed in beeld wordt gebracht. I don't understand. :cry:

dat is altijd zo, de goeie dingen worden voor 't laatst bewaard :)
Uitzending te laat?
Lang leve de moderne techniek!!
Je zet je recorder aan en kijkt hem op een tijdstip dat het je uitkomt of je probeert morgen Uitzending gemist.

Veel kijkplezier!
Blanche schreef:Uitzending te laat?
Lang leve de moderne techniek!!
Je zet je recorder aan en kijkt hem op een tijdstip dat het je uitkomt of je probeert morgen Uitzending gemist.

Veel kijkplezier!
Dat klopt allemaal. Ik heb een HDD-recorder, ik heb sinds mei 2010 de kabel, uitzending gemist is beschikbaar en er zijn nog tientallen andere technieken. Ondanks dat ik een GPS en nog veel meer technisch spul, zelfs 2 fietsen heb, ben ik al 60jr een alpha-student en heb ik de recorder nog niet weten aan te kunnen sluiten, moet je volgens mij geabonneerd zijn op uitzending gemist en al die andere zaken daar snap ik ook weinig van. Ik weet wel wat een anti-piculaire verdisticontibalisationaire vergrijp is.........nl.onzin. :wink:
Blanche schreef:Uitzending te laat?
Lang leve de moderne techniek!!
Je zet je recorder aan en kijkt hem op een tijdstip dat het je uitkomt of je probeert morgen Uitzending gemist.

Veel kijkplezier!
Idd, wordt mij ook veel te laat. Zal morgen even op http://uitzendinggemist.nl kijken.
Als UPC je provider is kan je live op internet kijken http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/.
Misschien hebben andere providers dat ook.
Het viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen. Maar goed, ik had net daar voor de docu's gezien van Mark Beaumont. Dan valt het gestuntel van deze fietsers een beetje tegen. Ik had iets meer diepgang verwacht. Desalniettemin vermaak ik me wel met dit soort tv.
travellingtwo schreef:We hebben geen televisie, maar wel internet.
De eerste aflevering is inmiddels op Uitzendinggemist te bekijken: http://www.sintchristophorus.nl/going-s ... evering-1/
Christophorus schreef:
travellingtwo schreef:We hebben geen televisie, maar wel internet.
De eerste aflevering is inmiddels op Uitzendinggemist te bekijken: http://www.sintchristophorus.nl/going-s ... evering-1/
Ik snap dat je je site wil promoten, is een leuke site. Maar als je zegt dat de aflevering "inmiddels op Uitzendinggemist te bekijken" is, verwijs dan ook naar Uitzendinggemist. Of direct naar bijvoorbeeld de eerste aflevering: http://player.omroep.nl/?aflID=11418335
Ja, sneaky he? :oops:
Sorry, ik had wat crosslinks nodig, maar ik zal me inhouden met het schaamteloos pluggen van mijn site.
Er wordt geprobeerd het eerder op tv te krijgen maar ze zijn afhankelijk van de netmanager die bepaald waar iets geplaatst wordt en als hij nu niet van fietsen houdt dan weet je het wel.

Ook wordt er geprobeerd een herhaling ronde te krijgen en dan op een beter tijdstip. De Mark Beaumont serie is geproduceerd door de BBC en niet te vergelijken met ons kleine productie bedrijf.
@DeFietsreiziger, wij hebben alles met meer diepgang gefilmd maar een zender als NED3 wil tempo i.p.v. mooie verhalen. Ook de fietsers in het Noord team hebben nooit eerder op een fiets gezeten. Lijkt me best knap om zo'n stukje als eerste trip te doen :D .We gaan aan eind september naar Engeland om te praten met verschillende omroepen en als we een groter tijdslot krijgen dan kunnen we meer diepgang en rust creëren. Leuk om te zien dat er over gesproken wordt. Ben benieuwd naar de reacties, 'so keep them coming'.

Groet, Milan (die ook nog nooit verder heeft gefiets dan Amsterdam_Volendam :lol: )
Gisteren, na de vakantie, deel 1 en 2 via internet bekeken. Het is gewoon leuke TV :lol: Heerlijk om eens geen race of competitie te zien tussen de twee teams. Of is die er wel :?
Heb jij ook naar alle afleveringen van Going South gekeken?
Vandaag is een van de hoofdrolspelers namelijk Javier Godar lid geworden van de Wereldfietsgroep op Vimeo. Hij laadt nu (as we speak) zijn eigen persoonlijke filmpje van de reis door Zuid Amerika. Hou
het videopodium voor Wereldfietsers in de gaten!
Ik mag die van afgelopen zondag nog bekijken :lol:
me too
Heb jij ook naar alle afleveringen van Going South gekeken?
Vandaag is een van de hoofdrolspelers namelijk Javier Godar lid geworden van de Wereldfietsgroep op Vimeo. Hij laadt nu (as we speak) zijn eigen persoonlijke filmpje van de reis door Zuid Amerika. Hou
het videopodium voor Wereldfietsers in de gaten!
Ik kijk elke week maar merk dat het wat minder boeiend wordt voor mij. Het is goed dat het op zijn eind loopt.
En ik vind Asa en Javier nog net wat interessanter dan Finn en die andere.

Ben benieuwd naar zijn persoonlijke film.