Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Lichtgewicht eenpersoonstent - Forum Wereldfietser

Gezocht: Lichtgewicht eenpersoonstent

Ik ben op zoek naar een lichtgewicht eenpersoonstent. Ik ben geinteresseerd in een Helsport Ringsted 1, Hilleberg akto of Terra nova laser. Wie heeft er nog een op zolder liggen, en wil hem voor een tweede hands prijs verkopen? Stuur me een berichtje. :D
Ik heb nog een Wechsel Pathfinder liggen. 2,3kg, geheel zelfdragend. Al is voor de ventilatie 1-2 haring(en) wel prettig.
Groen en laag, dus ook zeer geschikt voor wildkamperen! (In Zuid-Amerika gewoon mee in het hoge gras van een berm gekampeerd, en vrijwel niemand die me kon zien staan.)
De rits van de buitentent hapert eerlijkheidshalve wel.
Misschien handig om te vermelden dat er een paar reperatie bedrijven zijn, die zonder veel problemen een dergelijke rits eventueel kunnen vervangen. Ik liep hier zelf een paar dagen geleden tegenaan tijdens mijn zoektocht naar een leuke tent.
Die voor mij dichtbij is zit In Apeldoorn en wat ik gelezen heb ik het gewoon het deel met het "defect" opsturen / langs brengen. Om hem 2 tot 6 weken later weer op te halen / thuis te ontvangen met een "klein prijsje".

Mocht mijn "oude tunneltent" naar mijn nichtje of de verkoop in gaan, dan zal ik hem zeker daar even laten repareren.
Bedankt voor het aanbod. Maar ik zoek iets lichters.
Trouwens ben ik wel gecharmeerd van het merk Wechsel. Mooie kwaliteit. We hebben een Masai mara als gezinstent.
groetjes,
Paulien
Terra Nova heeft op hun site een demo Laser voor iets meer dan 200 pond.
Wim
Ik heb zelf de MSR Hubba Hubba op de kop getikt bij de importeur, scheelde me zo'n 200 euro. Zij hadden een advertentie op marktplaats staan, misschien dat ze dat wel weer oden.
Was overigens zeer te spreken over deze tent! :-)
Importeurs shoppen toch alle winkels af in hun afzetgebied voor een mooie aanbieding. Wel apart dat ze 'm dan op Marktplaats zetten... Blijkbaar konden ze 'm niet kwijt.
De gewone Hubba Hubba is overigens een tent voor warm, weer (want met een binnentent van gaas). In Nederland zal de Hubba HUbba HP daarom veel beter lopen, schat ik zo.
Wim
Het was ook de HubbaHP, die is voor een klein gedeelte (bovenste gedeelte) nog van gaas, de rest gewoon van dicht materiaal. Heerijk tentje.
Ik weet zelf ook niet waarom de importeur deze verkocht via marktplaats. Zat gewoon nog nieuw in verpakking etc.