Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Via noorden van Laos naar Vietnam - Forum Wereldfietser

Via noorden van Laos naar Vietnam

In november stappen we in Chiang Mai op de fiets. We willen dan naar Laos. De route die we in Laos willen fietsen is van Huay Xai naar Luang Namtha, Oudomxay, Muang Khua en dan door naar Dien Bien Phu in Vietnam.

Ik zou graag wat informatie willen over dat laatste deel: van Muang Khua naar Dien Bien Phu. Daar heeft vast wel iemand gefietst. Zijn er overnachtingsmogelijkheden onderweg? En hoe is de staat van de weg?

Ik hoor het graag.

Groetjes, Ilse Pol
(www.opdetrappers.nl)
Interessante route! Ben beniewd hoe ie is. Heb zelf in Noord-Thailand gefietst en Noord-Vietnam. Ik ken dus jullie begin- en eindstation.

Ik zou me niet al te veel zorgen maken over de overnachtingsmogelijkheden. Als het een grote plaats is is er vast wel iets hotel-achtigs. Mijn ervaring in Azië is dat wat rondvragen (gebarentaal) vaak wel een kamer of een bed oplevert. Als het een erg klein dorpje is en je maakt een 'slapen' gebaar dan wordt je mischien wel thuis uitgenodigd! Dus het geregel loslaten en gewoon gaan!

Martijn