Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gooische Vrouwen (Women Only) 10-12 september - Forum Wereldfietser

Gooische Vrouwen (Women Only) 10-12 september

Afbeelding
Een weekend voor women only. Vrijdagavond verzamelen op de camping bij Hilversum. Zaterdag met je D&G zonnebril op lekker toeren en bootjes kieken rondom de Loosdrechtse plassen, langs de Vecht en door 't Gooi. 's Avonds lekker borrelen bij het kampvuur, bijbeppen en stoere verhalen vertellen. Zondags loopt de route door hei & bos en langs mooie zandverstuivingen. Op de terugweg naar Utrecht langs een paar decadente optrekjes en oude forten. Kortom voor iedere WF-vrouw wat wils. Op zaterdagavond koken we ons eigen potje (dit i.t.t. eerder berichten).
Je bent vrijdagavond al welkom op camping de Zonnehoek nabij Hilversum. maar je kunt zaterdag ook aanhaken op station Hilversum CS (+/- 10:00 uur, stationsplein). Eindpunt op zondagmiddag is station Utrecht CS.

De route ahv knooppunten:
Vrijdag 19km:
Utrecht CS verlaten aan kant Vredenburg en fiets naar de Oudegracht, gracht over linksaf (=31).31-28-90-91-92-99-29-30 of vanaf station Hollandse Rading - 29-30, Camping Zonnehoek, Noodweg 50, Hilversum

Zaterdag 78km:
31-55-Station Hilversum-55-11-10-08-09-06-05-07-26-28-27-84-02-25-04-03-02-01-39-40-46-47-48-49-17-18-33-78-79-80. Hier rechtdoor en volgende kruising ri Huizen, Camping de Woensberg, Woensbergweg 5, Huizen

Zondag 79km:
Terug naar kp 80-51-53-56-83-82-98-97-62-61-57-56-55-52-53-54-83-01-02-03-06-07-08-09-59-76-60-62-02-39-40-41-(bordjes LF4)-38-31- (Utrecht CS)

De GPS-track volgt asap.

Anneke & Marianne
Leuk leuk maar wanneer? (of heb ik nu al te veel wijn op en lees eroverheen?)
groets, Yvon
Dank je! Heb de datum toegevoegd :oops:
Ze reageren maar wat lauwtjes,

Die leuke stoere fietsvrouwtjes,

Te moe, onzeker, of zijn ze fietsen,

Of….is het omdat ze zelf moeten koken?

:lol: :wink:
Nou, het lijkt me wel wat! Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar denk wel dat ik mee ga.
Yvonne
Ik ben ook van de partij en we kunnen zeker ons eigen potje koken zonder de mannen
Ingeborg :wink:
Helaas kan ik niet mee, het lijkt mij harstikke gezellig. Kan wel mijn eigen potje koken maar omdat ik zwanger ben geen fietsweekend uit fietsen. (of op een matje slapen oef)
Dat heb je dan weer met een vrouwenweekend, bij mannenweekend verwacht ik minder van dergelijk afzeggingen (hoewel? 'samen zwangeren?' )

Veel plezier!

Marieke
Wat een ingewikkelde nummers van knooppunten dat ik door de bomen het bos niet meer zie...
Wel leuk om over mijn geboortestreek het Gooi te lezen, die ik als mijn broekzak ken. Camping Woensberg ken ik goed, hier is de WF opgericht. Die ligt niet in Huizen, maar in Huizerhoogt. Daar komt mijn vrouw Jeannette vandaan. De Woensbergweg hoort bij Blaricum, mijn geboorteplaats. Maar het Gooi is wel een druk gebied, oppassen dus bij het oversteken van straten.
Lijkt me erg leuk!
Ik trek er in september een week (of langer, heb bijna vier weken vakantie :D ) op uit, dus ik ga mijn route zo kiezen dat ik 10 september in Hilversum ben.

Tot dan,

Hester

P.s. Ben ik het enige Friese famke tussen de Gooische meisjes?
Ik kwam net op internet de "Theekoepeltocht" tegen,

http://www.loenencultuur.nl/theekoepel1.html

daar zijn jullie dames dan wel net te laat voor, maar het geeft wel een aardig idee van het gbied en de sfeer....

Enne....als jullie zelf kunnen koken, zullen jullie ook wel een eigen high-tea kunnen organiseren......

slurpze! :P
Ben ik het enige Friese famke tussen de Gooische meisjes?
Hmm...eens even zien, de tocht wordt georganiseerd door een Brabo en een Twentse (oei Marianne, ik hoop dat ik t goeie gebied te pakken heb :wink: ...
Schakel dan lokale hulp in van WF-dames...er zullen er ongetwijfeld verschillende opgegroeid zijn of wonen.... :wink: En Martin E. van Doornik gaf ook al aan dat het leuk is daar :!:

Maar jullie pakken ook een stukje Marskramerpad bij Tienhoven...prachtige natuur langs de Loosdrechter plassen en uitkomend in Breukelen,...dus een rijke historie!

:P

en je hebt daar Nijenrode, de universiteit van de bollebozen en financieel deskundigen....(tsja,..... :evil: ) ...maar als er goede tussen zitten en jullie weten er 1 aan de haak te slaan.....zij hebben het te druk met werken....en geld verdienen...en jullie kunnen blijven fietsen!! :wink:

succes in ieder geval :|
ik wil wel mee maar ben nog geen WF lid, mag ik dan wel mee?
plien schreef:ik wil wel mee maar ben nog geen WF lid, mag ik dan wel mee?
Iedereen is van harte welkom, maar we zijn niet voor niets een vereniging en de activiteiten zijn in principe bedoeld voor de leden van de Wereldfietser.
Lidmaatschap kost 18 euro per jaar.
Ik snap het. Ben wel van plan om lid te worden, maar ben het nog niet.
plien schreef:Ik snap het. Ben wel van plan om lid te worden, maar ben het nog niet.
Ha die Plien,

Je zult er echt geen spijt van krijgen. Er gebeuren zoveel leuke activiteiten bij De Wereldfietser en dan dat prachtige blad. Slechts 18 eurootjes per jaar, dat is feitelijk veel te goedkoop!

Bert
Nog twee weken en dan is de eerste Women only-tocht een feit!

Graag aanmelden via pb bij Marianne of mij zodat we een schatting hebben van het aantal fietsters!

Anneke
Ik sprak Roelie, Joanny, Fokje en Renee, 4 gezellige fietsvriendinnen over het women only weekend.
Zelf kan ik helaas niet maar ik hoop dat zij zich nog wel op zullen geven.
Heel gezellige meiden zijn het! :wink:
Marjan schreef:Ik sprak Roelie, Joanny, Fokje en Renee, 4 gezellige fietsvriendinnen over het women only weekend.
Zelf kan ik helaas niet maar ik hoop dat zij zich nog wel op zullen geven.
Heel gezellige meiden zijn het! :wink:
Wat te denken van Cockie, Dieuwertje, Berta 1, Berta 2, Fredaa en Markaa?
Zes andere gezellige fietsvriendinnen met misschien ook wel plannen voor het Woman only weekend op 10-12 september in het Gooi. :wink:

p.s Op het nazomer-weekend werd door een groeiend aantal mannen erkent dat vrouwenpraat eigenlijk wel erg leuk is. De groep 'stiekem' meeluisterende mannen werd dan ook steeds groter op zaterdagavond :wink: :lol:

Dus wat let je meiden, kom naar het vrouwenweekend!
Is er tijdens dit weekend ook een Tupperware avond?
Atijd handig om je fietskook uitrusting nog kompleter te maken!

John.