Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Heb het al aangepast.Robertjan schreef:Waarom het eerste stuk niet de LF1 volgen? Of gebeurt dat ook met deze route?
(In mijn herinnering wijkt die nergens echt ver van de Noordzee af .)
Oh das wel erg makkelijkAnneke schreef:Da's het makkelijks van fietsen in Nederland. Er staan overal bordjes, vaak bij elk kruispunt of stoplicht waar je wel eens een verkeerde afslag zou kunnen nemen. Bij geval van geen bord: altijd rechtdoor.
De bordjes van de LF-routes staan dus aangegeven bij splitsingen en kruispunten, net zoals de bordjes van de knooppunten. Zo kan je lekker doorfietsen en hoef je niet op de kaart te kijken (al is die wel handig, want bordjes zijn ook niet heilig).
Als je heen over de afsluitdijk gaat of in elk geval noordelijke route neemt kan je op de terugweg een hele mooie route nemen langs friese dorpjes en langs de oude zuiderzeedijken. Het gebied tussen lemmer - vollenhoven - kampen - hardewijk is echt heel mooi!!! vanaf elburg kom je aan de rand van de veluwe en is het ook redelijk beschut fietsen! de camping kraggenburg en vollenhoven heb ik allebei een keer gezien. Vollenhoven is de mooiere van de 2.kadooosh schreef:Yup ik ga ook grotendeels op campings van bosbeheer staan.
Zit nog te twijfelen of ik niet de terug weg gewoon dezelfde route neem.
Heb echt geen zin om door saaie steden/industrie etc te fietsen