Additionally, paste this code immediately after the opening tag: veilige route sevilla---dos hermanas - Forum Wereldfietser

veilige route sevilla---dos hermanas

hallo , binnenkort vertrek ik samen met mijn dochter richting andalusie, ik land in sevilla en onze eerste stop is dos hermanas, mijn dochter is 10 JAAR en ik zoek dan ook de veiligste manier om in dos hermanas te geraken, op de kaart die ik bezit is dit alleen te bereiken via grote ( drukke ? ) wegen , heeft iemand een alternatief
groetjes danny nadja en chinouk

Hoi Danny,

In 1998 (alweer een mensenleven geleden) fietsten ook wij daar. De camping in Dos Hermanas (Wilson als ik me niet vergis) is prima!
Naast het vliegveld van Sevilla (ja, inderdaad: NAAST) is ook een camping. Dat is geen optie. Het is een kaal veld zonder schaduwplekken en je zit er de hele dag in de vliegtuigherriie (ook 's nachts).
Ik kan me niet herinneren dat de route van de ene camping naar de andere (wij zijn gevlucht!) een groot probleem was.
Je zou ook een taxi kunnen nemen (of bus) van het vliegveld naar Dos Hermanas. Dan kun je daar, op je gemak, samen met je dochter de fietsen uitpakken en opbouwen.

Veel plezier

Dick

Ik herinner me dit als een volstrekt rampzalige route over autovias en vluchtstroken vol glas.
Probeer een taxi te regelen op het vliegveld.

Afbeelding

Ik heb er nooit gefietst, maar misschien is dit een alternatieve route?
Kaartje is afkomstig van de Route 66 Routeplanner Europa 2003

Hoi, twee jaar geleden zijn wij van sevilla naar santiago gereden. We hebben toen de kaarten van Euro map van 1:300.000 gebruikt. Ze waren van 2001. maar toen ondervonden we er geen problemen mee. Ik heb die met sevilla erbij er even bijgepakt. Maar het is niet makkelijk. Om de luchthaven te verlaten moet je zowiso via de snelweg E05. Dit is niet echt een probleem omdat er een brede vluchtstrook is (Let op helmpje is verplicht). Maar aangenaam is anders.

Als je niet langs de snelweg wil fietsen zou ik een taxi pakken in de richting van Entearroyos (ong 10 van de luchthaven van sevilla af in oostelijke richting) en daar de fiets pakken in zuidelijke richting naar Mairena del alcor (gele weg). Hier kan je rechts aan houdend richting Alcala (rode weg) gaan en dan rechtdoor richting Dos Hernandes (gele weg).

Veel succes en veel plezier. Spanje is echt top fietsen

Stijn