Hallo Allemaal, Net aangemeld op het forum op de hoop dat jullie me kunnen bijstaan met de keuze voor een fietskar. Ik vind het echt moeilijk omdat ik de kar ook wil kopen om volgend jaar op fietsvakantie te gaan. Helemaal omdat ik nog geen ervaring heb met hoeveel ruimte alles in beslag neemt. Zo heb ik bv een slaapmat van 10cm dik (nodig voor mijn rug) en die neemt al gauw 66x28 en 3 kg in beslag. Nou ja in ieder geval nog geen idee dus wat er allemaal bij komt kijken, maar ik wil toch alvast de kinderkar aanschaffen omdat ik deze ook voor dagelijks gebruik wil.
Ik twijfel tussen:
Chariot Cougar 2: Lijkt me de beste kar wat betreft comfort voor mijn zoon, en de wegligging lijkt me beter. Maarrrrrr volgens mij kan er niet zoveel extra bagage in. Volgens de specificaties mag je max. 4kg in de achterzak stoppen. Past dan mijn mat en de spullen van mij zoon er dan nog wel in!
Burley Solo ST 2010: Deze heb ik nog niet in het echt gezien, maar zo van horen zeggen gelijk aan de D'light alleen smaller. Dus hoe zit het dan weer met de extra ruimte voor bagage? Hij is wel super licht 9.6kg! Moeilijk hoor...
Burley D'light model 2010: Ook een mooie kar en een berg aan extra ruimte. Deze lijkt me weer minder comfortabel voor mijn zoon en is ook een kilootje zwaarder dan de Chariot Cougar.
Pfff ik kom er niet uit! Alle mooie, handige tips en verhalen zijn welkom!
Ik twijfel tussen:
Chariot Cougar 2: Lijkt me de beste kar wat betreft comfort voor mijn zoon, en de wegligging lijkt me beter. Maarrrrrr volgens mij kan er niet zoveel extra bagage in. Volgens de specificaties mag je max. 4kg in de achterzak stoppen. Past dan mijn mat en de spullen van mij zoon er dan nog wel in!
Burley Solo ST 2010: Deze heb ik nog niet in het echt gezien, maar zo van horen zeggen gelijk aan de D'light alleen smaller. Dus hoe zit het dan weer met de extra ruimte voor bagage? Hij is wel super licht 9.6kg! Moeilijk hoor...
Burley D'light model 2010: Ook een mooie kar en een berg aan extra ruimte. Deze lijkt me weer minder comfortabel voor mijn zoon en is ook een kilootje zwaarder dan de Chariot Cougar.
Pfff ik kom er niet uit! Alle mooie, handige tips en verhalen zijn welkom!