Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 8 augustus - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 8 augustus

Beste mensen het is alweer bijna tijd voor een rondje.
Er is nog geen route afesproken, dus alle inbreng is welkom (graag communiceren via het forum). Ook deze keer de gaat de thermosfles natuurlijk weer mee voor een pauze op een mooie plek ergens onderweg. Misschien is er ook nog een koekenbakker van de partij die voor deze ene keer zijn kunsten zou willen vertonen, want ik weet niet
zeker of ik erbij kan zijn. Mogelijk zijn er deze keer wat minder mensen i.v.m. de vakantie periode, maar dat zal geen belemmering zijn om er een mooi rondje van te maken!

Na het succesvolle kampeerweekend van juni, werd er tijdens het rondje in juli, geopperd om in september opnieuw van het "Rondje Groningen" een kampeerweekend te maken.
Lijkt je dit een goed idee en weet je een interessante route of speciale kampeerplekjes? Laat het dan via dit forum weten, zodat het eea tijdig in de agenda kan worden vermeld.

Tot zondag 8 augustus 10.00 uur voor het station bij het "Peerd"

Ineke Valster/Ronald Nihot
0594-518316
Ik zal er in elk geval bij zijn, kein geloel gewoon fahraden :P
Ik zal es kijken of ik iets in elkaar kan flansen wat het gehutsel door de tas kan weerstaan.

LET OP: mijn moeder is niet thuis dus het wordt echt een creatie ala Paul :P
Hey Paul,
Wat goed van jou, ik ben benieuwd en kijk uit naar je creatie. Waarschijnlijk kan ik wel komen, dus ook een koek bakken, maar het lijkt me wel lekker en luxe om ook eens een keer geen koekje van eigen deeg te hoeven eten en kennis te mogen maken met de kunsten van een andere koekenbakker. alvast bedankt voor je aanbod, Dat wordt smullen!!!
Tot zondag.

Groeten Ineke
Weet nog niet of ik kan meedoen. Heb de laatste tijd drukdruk gehad, negen glas-in-lood ramen maken (mijn andere hobby) en ook ziek geweest. Te weinig gefietst en ik voel me nog niet in conditie. Er wordt ook veel regen verwacht op 8 augustus.
Ik mag voorlopig niet meer fietsen van de fysiotherapeut. Helaas.
Wim
Sterkte Willem!

Ook wij gaan niet mee maar gaan wel binnenkort fietsen in Groningen.
Heeft iemand van de Groningen fietsclub een idee voor een rondje Groningenstad van vrijdag tot en met halverwege de zondag? En een leuke camping in de buurt van Groningen voor vrijdag en parkeren auto en de zaterdagavond? P.s stuur de antwoorden maar p.b anders wordt dit draadje zo vervuild.

Alvast bedankt!
Ik ben van de partij, ik kan de aanmoediging van dit keer fietsende bakkers niet weerstaan.

groet, Jaap
Ik ben er ook en hoe laat nemen we dan pauze om koek te eten?
Hallo Hanna,

Dat verschilt en hangt van de route af maar vaak zitten we dacht ik rond een uur of half een aan de koek.

De treintijden zijn bij mij iets gewijzigd dus het kan een beetje later worden.

Paul

PS: het woord is kruidcake :P