Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rotzooi - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Rotzooi

ik vraag me af wat Shane (bericht 13 januari 2010 zie boven) in de bosjes in Thailand te zoeken had :) :) :) :) :)
Gerelateerd aan dit topic en in het kader van ''ik gooi troep op straat want ik betaal toch belasting' het volgende voorval:

Ik zat vandaag rond 18.00 uur in de trein. Achter me stapt iemand in met een zak friet en andere snacks. Ik stap daarna uit met die jongen achter me. Hij laat de grote zak met frietafval op de stoel liggen. Ik zeg: waarom ruim je dat niet op? Hij: past niet in de prullenbak en ze komen de trein vanavond toch schoonmaken. Ik: leuk en aardig maar ik betaal wel aan die schoonmaakkosten mee met mijn treinkaartje. Hij: ik toch ook? Ik: daarbuiten staat een grote prullenbak, gooi die zak daar nou in. En jawel, hij doet het.

Even als voorbeeld van hoe sommige mensen geen reet geven om openbare ruimte. En hoe lastig het is om op golflengte te komen.
In Emmen onlangs een groot muziekspektakel C ést la vie, 50.000 bezoekers. Ik koop voor mij en m'n vrouw een plastic bekertje met fris, drinken ze leeg, en loop over het festivalgebied totdat ik een vuilnisbak tegenkom en drop het afval daarin! Ik constateer dat de jongere generatie over het algemeen het plastic leegdrinkt en het bekertje over de schouder weggooit. De straat ligt helemaal vol met rotzooi, w.o. plastic bekertjes. We betalen met z'n allen. Is het nou zo'n moeite het bekertje mee te nemen, terug op de bar te plaatsen of in een afvalbak te deponeren. Wil jij in zo'n zwijnenstal leven? Ik niet!
Ik stel me beschikbaar om afval op te ruimen. Dan heb ik tenminste weer een baan.. :roll:
Wie huurt me in?
DriesBa schreef:Ik constateer dat de jongere generatie over het algemeen […]
:roll:

.tsooJ
Alien schreef:
DriesBa schreef:Ik constateer dat de jongere generatie over het algemeen […]
:roll:

.tsooJ
Je zult begrijpen aan de uitdrukking "Ik constateer" dat het begrip jongere generatie alleen betrekking had op dat deel van de aanwezigen ter plaatse dat consumeerde en vervolgens het bekertje op de grond gooide.