Additionally, paste this code immediately after the opening tag: camerahouder - Forum Wereldfietser

camerahouder

Heeft iemand die toevallig ongebruikt / te koop / te leen / te geef liggen? Eric?
Is helaas uitverkocht, en een nieuw model van Hama (de Bike Pod) is nog niet leverbaar.

Afbeelding

Gee
Wat dacht je van deze:
Afbeelding

Op voorraad voor €25 en gratis bezorging: Digicamshop
Of zelf eentje maken voor op je frame ipv op het stuur, de beelden zijn dan wat stabieler. In mijn geval was dit versie IV dus er zit best wat tijd in, maar het werkt! En weegt maar 100g, en is gemaakt van rotzooi die ik toch had liggen in de schuur. :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Voor het resultaat zie de tweede helft van deze filmpje Bron
Jarno schreef:Wat dacht je van deze:
Afbeelding

Op voorraad voor €25 en gratis bezorging: Digicamshop
Nagebeld, en het klopt!!! :D :D
Dank voor de reactie.

Gee
Shane schreef:Of zelf eentje maken voor op je frame ipv op het stuur, de beelden zijn dan wat stabieler. In mijn geval was dit versie IV dus er zit best wat tijd in, maar het werkt! En weegt maar 100g, en is gemaakt van rotzooi die ik toch had liggen in de schuur. :wink:
Mooi werk, Shane, schuin en strak door de bocht!

Ik laat je ergens volgende maand zien wat het resultaat is geworden.

Gee
Gee schreef:Heeft iemand die toevallig ongebruikt / te koop / te leen / te geef liggen? Eric?
Is helaas uitverkocht, en een nieuw model van Hama (de Bike Pod) is nog niet leverbaar.

Afbeelding

Gee
Ik heb er eentje te koop voor € 17,50 plus verzendkosten.

Stuur me maar een pb-tje.

Gerd
Onze camerahouders zijn allemaal op. Ik moet ze weer opnieuw laten maken in Taiwan. Maar euh met de huidige dollarkoers zou hij wel erg duur worden.
Als het eindelijk eens wat rustiger wordt in de winkel ga ik kijken naar een alternatief dat net zo degelijk is. Maar ik ga zeker eens die van Hama proberen. Ziet er leuk uit, maar is wellicht iets te licht.