Gezien de onderwerpenlijst is het blijkbaar komkommertijd. Wordt er nog wel gefietst? Wat ik namelijk enorm mis zijn reisverhalen en fietsvakantiefoto's (van onszelf). Ik zal zelf ook zsm een verslagje van de Alpenreis op de site zetten.
Ik vertrek morgenvroeg naar Praag, dus binnen enkele weken mag je een reisverslag en foto's verwachten op het forum en mijn website (http://www.travelbybike.be)!
Niet van mezelf, wel een mooie reis... de reis van Sjirk die een een jaartje aan het fietsen is vanuit Zuid-Limburg naar 'het oosten'.
Ik ging de eerste week mee tot Würzburg, daarna is het voor mij voorlopig alleen nog plaatjes kijken... misschien ga ik aan het eind nog een stukje meefietsen in het verre oosten.
Sjirk zit inmiddels in Dushanbe en vertrekt morgen naar de Pamir highway. Dat worden vast ook weer mooie plaatjes!
Ik heb mijn reisverslag onder 'voorbereiding fietsreis' geplaatst voor de liefhebbers van extreem klimwerk. Ik ga er nog wat links naar video's op youtube bij gooien. Het kopje is 'voedselpaketten van tevoren opsturen in italie'