Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie fietst mee richting Rome? - Forum Wereldfietser

Wie fietst mee richting Rome?

In de maanden mei en juni ben ik van plan om vier weken te gaan fietsen naar Venetië. Ik wil hierbij gebruik maken van Reitsma's route naar Rome en dan voorbij het Gardameer richting Venetië rijden om aldaar het vliegtuig te pakken (100 euro incl. fiets) naar Amsterdam.

Planning zoals die nu is, is vertrekken 21 mei en dan terug na drie weken Venetië bereiken. Ik wil camperen of eventueel (bij slecht weer of gebrek aan een camping) in een pension of jeugdherberg overnachten.

Wie heeft er zinom mee te fietsen. Ik ben 31 jaar, gezellig en heb al enige ervaring met fietsvakanties (o.a. naar Basel en de Bodensee). Ik hou ervan om goed door te fietsen maar ben geen snelheids of kilometerjager. Gemiddeld zo'n 90 km per dag is leuk. Ook af en toe een rustdagje of een half dagje een stad bekijken hoort erbij. Het liefst zou ik een groepje van 4 onbekenden willen vormen.

Inmiddels hebben we al een groepje van drie jongens in de leeftijd van 22 tot 31. Om het kwartet compleet te maken zoeken we nog een vierde sportieveling. We zijn momenteel allemaal nog onbekenden voor elkaar, dus er is geen sprake van een vooraf gevormde vriendenkring.

De planning op dit moment :
- Vertrek vanuit Roermond op 21 mei.
- Aankomst in Venetië rond 12 juni (1350 km).
- De andere twee jongens zijn van plan door te fietsen naar Rome
- Zo'n drie rustdagen tijdens de rit
- Vliegtuig naar Nederland naar ieders eigen planning.
- Verder zoals boven vermeld

Wil je meer weten over de plannen, stuur dan even een mailtje of neem contact met mij op via rbourgondien@hotmail.com

Er is een fietsroute van Paul Benjaminse naar Venetie.
Je kunt op de zaterdagen van 4 juni - 24 september ook de speciale slaaptrein nemen van Venetie naar Duesseldorf. Deze trein stopt onderweg nog in een paar steden in Italie ( o.a Bozen/Bolzano) en Oostenrijk. Het kaartje en het kaartje voor de fiets is geldig naar ieder station in Nederland. In Duesseldorf heb je een aansluitende trein naar Venlo.
Meer informatie bij de Fietsvakantiewinkel: www.fietsvakantiwinkel.nl of de Treinreiswinkel: www.treinreiswinkel.nl