Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onderdelen quik fix kwijt. - Forum Wereldfietser

Onderdelen quik fix kwijt.

Zonet een stuurtasje gemonteerd, nou is de montagehandleiding kennelijk al weggegooid en ik mis ook een of meerdere onderdelen. Er zat een soort metalen draadje bij en 2 busjes met een schroefje erin om het metalen draadje kennelijk te vergrendelen? De tas hangt nu wel maar ik vraag me wel af waar de overige onderdelen voor zijn?
:D Ook altijd schroefjes over?

Maar het draadje haal je achter over de stuurpen langs zodat de stuurtas niet naar beneden cq naar voren kan zakken...
Hmm, snap je wat ik bedoel, lastig uit te leggen zonder plaatjes, zal even kijken of ik kan laten zien wat ik bedoel....
Nee, zelfs bij Ikea meubels niet.

Ik vermoedde al zoiets alleen leek het draadje me daar te kort voor. Ik heb het naar voren zakken voorkomen door bandenplak-rubbertjes op het stuur te plakken. Maar dan is mijn vraag ook beantwoord, dus doe vooral geen verdere moeite! Ik weet zo voldoende.
Johojo schreef:Ik heb het naar voren zakken voorkomen door bandenplak-rubbertjes op het stuur te plakken.
Verwacht niet dat dat lang houdt. Misschien het beste om naar de fabrikant/importeur (Agu? Cordo?) te schrijven dat je niet handig gewest bent. Liefst ondertekenen met een meisjesnaam :wink:
Leon
Over 3 week zal ik je informeren. Overigens had ik toch ook niet gezegd wie er niet handig was geweest? :wink:
Johojo schreef:Overigens had ik toch ook niet gezegd wie er niet handig was geweest? :wink:
Het resultaat telt :)
Gewoon even langs een goeie fietsenzaak gaan die tassen verkopen van agu/cordo.Als het goed is hebben hun die onderdelen wel liggen!.Heb je een verleng set gebruikt van agu?Dat lange kabeltje is namelijk voor dit systeem en de korte is voor de houder zonder verlengstuk.