Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Demmenie Rotterdam - Forum Wereldfietser

Demmenie Rotterdam

Goed nieuws en slecht nieuws voor mensen uit Rotterdam e.o....

Het goede nieuws is dat de winkel van Demmenie aan de Goudsesingel verandert is in een outletwinkel en je voor hele leuke prijsjes eea kan kopen.

Het slechte nieuws is dat de winkel verandert is in een outletwinkel, dat deze daar slechts t/m augustus zit en dat daarna Demmenie uit Rotterdam zal verdwijnen.

Voor mij als trouwe Demmenie klant een groot gemis (want straks ben ik aangewezen op Bever en daar is de klantvriendelijkheid en service heel anders dan bij Demmenie!) Ook voor de WF erg jammer, want een tijdje geleden was er nog een plan om meer samen te gaan werken met deze organisatie voor het organiseren van bijv. gps-cursussen etc.

Hierbij dus een oproep om de naamsbekendheid van Demmenie Rotterdam op te krikken. Ga vooral flink inslaan bij Demmenie, zodat hun omzet torenhoog wordt en ze ook wel inzien dat het ontzettend dom zou zijn om Rotterdam te verlaten! En geniet ondertussen zelf van de vele aanbiedingen ;-)!

Zie Demmenie Rotterdam Binnenkort komt er ook een aparte site waarop speciale acties aangekondigd worden.
Jullie hebben in Rotterdam toch altijd Bike4travel nog!
Goh, dat is zeker jammer. Slee is daar in de buurt ook al weg, dat is in een paar jaar tijd van keuze uit drie naar alleen maar Bever!
Is zeker jammer. Je kan ook nog naar Crew Adventure Store in het centrum, maar de keuze is hier zeer beperkt.
Shit, daar baal ik van. Ik koop ook meestal bij Demmenie omdat de service bij Bever zwaar beneden peil is.

Ronald
Ik heb bij Bever Groningen nog geen problemen met de service. Wel merk je dat het assortiment onder de nieuwe eigenaren opschuift richting dat van zaken als Perry Sport. Heel veel luxe kleding die je niet zou willen hebben als de omstandigheden echt zwaar worden, en meer en meer onduidelijke huismerken. Behalve Bever is er geen enkele andere grote speler in deze markt over. De andere zijn allemaal zaken met een of twee winkels. In Groningen heb je ook nog Waterborg, en soms is die beter dan Bever, en soms niet. Zo is er in de meeste steden nog wel een alternatief, maar groot is de keus niet, zeker als je speciale wensen hebt.
Wim
Wim schreef:Ik heb bij Bever Groningen nog geen problemen met de service. Wel merk je dat het assortiment onder de nieuwe eigenaren opschuift richting dat van zaken als Perry Sport. Heel veel luxe kleding die je niet zou willen hebben als de omstandigheden echt zwaar worden, en meer en meer onduidelijke huismerken. Behalve Bever is er geen enkele andere grote speler in deze markt over. De andere zijn allemaal zaken met een of twee winkels. In Groningen heb je ook nog Waterborg, en soms is die beter dan Bever, en soms niet. Zo is er in de meeste steden nog wel een alternatief, maar groot is de keus niet, zeker als je speciale wensen hebt.
Wim
Bij Bever hangt het erg af van de filiaalmanager en de vaste medewerkers hoe je er geholpen wordt. Bij Bever Arnhem heb ik bijvoorbeeld bijna uitsluitend goede ervaringen, ze hebben verstand van zaken en zijn verlenen goede service. Terwijl Bever Nijmegen inderdaad een soort Perry is. Daar moet je alleen komen als je precies wat je moet hebben.
Gelukkig bestaat Spac/Sport in Nijmegen ook nog steeds, maar ook hier moet je weten welke verkoper je moet hebben..
Ik heb eerlijk gezegd echt geen slechte ervaringen bij de Bever in Rotterdam, bovendien doe ik ook altijd een beetje vooronderzoek als ik echt iets goeds wil.

Ik vermijd wel drukke zaterdagen.