Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenote gezocht voor zomer 2010 - Forum Wereldfietser

reisgenote gezocht voor zomer 2010

Hallo Forumbezoeksters,

Voor de zomer ben ik, jongeman van 28, op zoek naar een leuke dame die samen op de fiets wil kamperen. Het maakt mij niet zo veel uit waarheen, alleen wel een beetje in de buurt van Nederland (benelux / duitsland). Ik wil maximaal 2 weken weg, minimaal 8 dagen.

Op het moment heb ik in gedachten om een rondje te doen vanaf provincie Utrecht -> den helder -> texel -> vlieland -> terschelling -> harlingen en dan terug via drente of via de hanzestadjes (bij zwolle). Bij deze route wil ik sowieso 3 nachten doorbrengen op vlieland.
Maar, zoals ik al zei, maakt de reis(bestemming) niet veel uit, want ik sta open voor andere opties en routes.
Ik heb alle benodigdheden voor een fietsvakantie in huis, aangezien ik al 3 keer eerder geweest ben. Dus degene die mee wil, hoeft niet persee een volledige kampeeruitrusting te hebben.
Mocht je meer over mij willen weten, kijk dan op http://zoekreisgenoot.nl en zoek op "Arthur".

Groetjes,
Arthur
Haha Tuurtje toch...
Hoeveel PB's levert zoiets op?
Niet dat ik het zou overwegen hoor :wink:
lamaes schreef:Haha Tuurtje toch...
Hoeveel PB's levert zoiets op?
Niet dat ik het zou overwegen hoor :wink:
Hij is de enige niet, hoor lamaes. Er dwalen er wel meer rond op dit soort fora, al dan niet met een blauw (stoppel)baardje in wording 8) . "Tuurtje" is naar verhouding nog tamelijk straight en open in zijn bedoelingen. :wink:
Huh?
Ik heb vaak genoeg reisgenoten gezocht. Ik heb goede herinneringen aan die reizen en meerdere vrienden en vriendinnen aan overgehouden.
Arthur succes!
Leon
Leon schreef:Huh?
Ik heb vaak genoeg reisgenoten gezocht. Ik heb goede herinneringen aan die reizen en meerdere vrienden en vriendinnen aan overgehouden.
Dan hoef jij je ook niet aangesproken te voelen. :wink:
[achterdochtige modus]zoekreisgenoot.nl is een commerciële site die voorlopig één lid heeft namelijk Arthur. Dat heet een spierinkje uitgooien om een kabeljauw te vangen.[/achterdochtige modus]

Check it out! :wink:

P.S.: Geef daar vooral niet je echte gegevens af... 8)
Rachel schreef:[achterdochtige modus]zoekreisgenoot.nl is een commerciële site die voorlopig één lid heeft namelijk Arthur. Dat heet een spierinkje uitgooien om een kabeljauw te vangen.[/achterdochtige modus]
Check it out! :wink:
P.S.: Geef daar vooral niet je echte gegevens af... 8)
{complimentmodus}Dat klinkt inderdaad verdacht. Hoe heb je dat ontdekt? Als dat zo is dan neem ik aan dat je deze spammer gemeld hebt via het uitroeptekenknopje?{\complimentmodus}
Leon
Hallo Leon, Rachel en Lamaes,

Ik ben gewoon (oprecht) opzoek naar een leuke dame die mee wil op fietsvakantie. Omdat ik hier in het forum niet zo veel kwijt kan over mezelf (teznij ik lappen tekst moet gaan schrijven) heb ik een link geplaatst naar die site, dat had trouwens ook hyves of iets dergelijks kunnen zijn... als dat gezien wordt als spam, dan zal ik het bericht aanpassen (ik wacht dan eerst reactie van forummoderator af).

Groet,
Arthur
Leon schreef:Hoe heb je dat ontdekt?
Ik heb me aangemeld als 100-jarige vakantiefietseres. Ouder kon niet, paste niet in het systeem. Na het doorlopen van de aanmeldingsprocedure in stappen komt er een bericht dat deelname voorlopig nog gratis is maar dat er vanaf september '10 een lidmaatschapsgeld moet worden betaald. Verder rolt Arthur er als enige uit als je op de zoekknop drukt. :wink:

Grappig wel, die internetspelletjes behalve als je er de dupe van wordt... 8)

Nee, op de rode knop had ik nog niet gedrukt. Nu wel!
ArthurJ schreef:Hallo Leon, Rachel en Lamaes,

Ik ben gewoon (oprecht) opzoek naar een leuke dame die mee wil op fietsvakantie. Omdat ik hier in het forum niet zo veel kwijt kan over mezelf (teznij ik lappen tekst moet gaan schrijven) heb ik een link geplaatst naar die site, dat had trouwens ook hyves of iets dergelijks kunnen zijn... als dat gezien wordt als spam, dan zal ik het bericht aanpassen (ik wacht dan eerst reactie van forummoderator af).

Groet,
Arthur
Nu maak je toch wel nieuwsgierig Arthur. Aan welke voorwaarden moet de "leuke dame" voldoen? Heb je een profiel klaarliggen?
Standaardtip hier op dit forum! Fiets een keer mee. Dan heb je sowieso een reisgenoot. :D

Niet schrijven, maar fietsen!

Rutger
Rachel schreef:Ik heb me aangemeld als 100-jarige vakantiefietseres. Ouder kon niet, paste niet in het systeem.
Ik val ook altijd buiten de tabellen als ik mijn gegevens moet invullen :lol: :wink:
Leon
bert sitters schreef: Nu maak je toch wel nieuwsgierig Arthur. Aan welke voorwaarden moet de "leuke dame" voldoen? Heb je een profiel klaarliggen?
Ben je benieuwd of je in het profiel past Bert? :lol:
Arthur schreef:....
Of je nu reclame maakt voor een website of niet... Ik denk dat het slagingspercentage voor het vinden van reisgezelschap door je aan te melden met je eerste berichtje op de WF vrijwel nul is. Vooral ook omdat het zo kort dag is. Laat je eens zien op een WF weekend dat werkt stukken beter!
bedankt voor de tip! Ik zal zeker eens kijken of ik een van de activiteiten kan bijwonen. Overigens ben ik niet onbekend met fietsvakanties, alleen nog geen lange verre reizen gemaakt!
Blanche schreef:
bert sitters schreef: Nu maak je toch wel nieuwsgierig Arthur. Aan welke voorwaarden moet de "leuke dame" voldoen? Heb je een profiel klaarliggen?

Ha die Blanche,
Ik denk dat ik me allereerst zou moeten laten ombouwen en dan weet je het nog niet! :lol: :lol: :lol: :lol:
bert sitters schreef:
Blanche schreef:

Ha die Blanche,
Ik denk dat ik me allereerst zou moeten laten ombouwen en dan weet je het nog niet! :lol: :lol: :lol: :lol:
Kunnen jullie dat ergens anders bespreken? Maar Bert, bespaar je de kosten, ik ben niet per see op zoek naar een realtie, maar een leuke dame die samen wil fietsen in de zomer!
Arthur,

Elders bespreken kan, maar je geeft wel balletjes over open goal weg.