Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onderzoek TU Delft – hoe kunnen fietsen van ouders worden ve - Forum Wereldfietser

Onderzoek TU Delft – hoe kunnen fietsen van ouders worden ve

Beste ouder/verzorger,
Voor een onderzoek van de Technische Universiteit Delft hebben een aantal studenten recentelijk een observatieonderzoek gehouden onder ouders die hun kinderen op de fiets naar school brengen. Wij willen nu graag onderzoeken of onze bevindingen ook voor grotere groepen gelden, om daar achter te komen hebben wij een enquête opgesteld. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze enquête in te vullen (kopieer de onderstaande link naar de adresbalk van uw browser):
http://enquete.tudelft.nl/nq.cfm?q=62b9 ... 89d5a3d63a
Bedankt en met vriendelijke groeten,

Mischa (namens het studententeam)

Stuur de link gerust naar vrienden en bekenden wanneer u denkt meer mensen te kennen die dit zouden invullen.
Omdat de titel is afgekapt is (mij) niet duidelijk waar dit onderzoek over gaat. Ook als je de enquête opent komt er geen toelichting.
:?:
De zoveelste.. :?
Het onderzoek gaat over wat er zou kunnen worden verbeterd aan het materiaal of interactie tijdens het naar school brengen van kinderen op de fiets.

Deze manier van benaderen van onze doelgroep is voor ons ook niet optimaal, maar wij hebben minsens 80 respondenten nodig en kennen zelf niet genoeg ouders met jonge kinderen.

Zou u zo vriendelijk willen de enquete toch in te vullen, u zou ons enorm helpen.
Bedankt
TUteam schreef:Beste ouder/verzorger,
:?:
TUteam schreef:Het onderzoek gaat over wat er zou kunnen worden verbeterd aan het materiaal of interactie tijdens het naar school brengen van kinderen op de fiets.

Deze manier van benaderen van onze doelgroep is voor ons ook niet optimaal, maar wij hebben minsens 80 respondenten nodig en kennen zelf niet genoeg ouders met jonge kinderen.

Zou u zo vriendelijk willen de enquete toch in te vullen, u zou ons enorm helpen.
Bedankt
Ik zou de suggestie willen doen om dit verzoek (ook) bij de site van fietsen met kinderen te plaatsen. Naar mijn gevoel zijn het hier meer de vakantie en wereldfietsers. Die brengen ook wel eens kinderen naar school maar hun fietstochten hebben in het algemeen wel een ander doel.
Aha... :oops: ze waren zelf ook al zo slim. Blijf ik me afvragen waarom ze hier de oproep doen. Misschien onder het mom 'niet geschoten is altijd mis'?
Blijkbaar. Alleen doen ze het niet zo voorbereid en bedachtzaam als ik het zou doen in hun situatie... :roll:
Robertjan schreef:Blijkbaar. Alleen doen ze het niet zo voorbereid en bedachtzaam als ik het zou doen in hun situatie... :roll:
Leuke vragen ook :wink:

23. Hoeveel kinderen zitten er meestal op uw fiets, wanneer u ze naar school brengt?
1 kind
2 kinderen
3 kinderen
4 of meer kinderen
http://bakfiets.nl/modellen/cargotrike/breed schreef:Er zitten twee opklapbare bankjes in de bak en er is plaats voor 4 kleine kinderen.
Zet er nog 1 achterop en je zit op 5... :D
Robertjan schreef:
http://bakfiets.nl/modellen/cargotrike/breed schreef:Er zitten twee opklapbare bankjes in de bak en er is plaats voor 4 kleine kinderen.
Zet er nog 1 achterop en je zit op 5... :D
En wat zou dat globaal wegen, inclusief bakfiets ?? :wink: