Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS-track ferry naar Newcastle centrum? - Forum Wereldfietser

GPS-track ferry naar Newcastle centrum?

Jaren geleden heb ik het ooit eens gereden en ik weet dat een gps-track wel handig zou zijn. Wie o wie heeft een gps-track vanaf de ferry in Tynemouth (ferry IJmuiden- Newcastle) naar het centrum van Newcastle?

Alvast bedankt!
Blanche, dat is pas drie jaar geleden hoor :D Vanuit het centrum volgden we bordjes richting de boot en bleven we steeds min of meer langs het water rijden. Ik heb geen verstand van GPS dus daarmee kan ik je niet helpen maar volgens mij kun jij het centrum ook wel vinden zonder GPS. Veel plezier in ieder geval daar. Ben je niet met de pinkstertrektocht meegegaan vanwege die onhandige treintocht?
vincent schol schreef: Ben je niet met de pinkstertrektocht meegegaan vanwege die onhandige treintocht?
Nee Douwe is ziek dus we zijn thuis gebleven. Dat is lang geleden en ook wellus lekker. Ook de kat is erg blij. Met mijn kruidentuin aan de gang, mijn donzen slaapzakken gewassen en met de gps-route voor Schotland aan de slag. En dan natuurlijk voor de derde keer bbq-en dit weekend. pffff 8)

Komt alles nog goed met je nieuwe fiets? Krijg ik hem nog ooit te zien of is hij al kapot voor die tijd :wink:
Ik heb hier geen PC bij de hand, maar ik meen me te herinneren dat er wel wat informatie te vinden is via de Hadrian Wall route. Zo ben ik indertijd in ieder geval aan mijn route gekomen.
Bedankt voor de antwoorden.
Ik vond een gps track hier. Je moet er wel nog een stukje afknippen :wink:

Wat is de echte aankomsttijd in New Castle?

Ik sta op het punt om treinkaartjes te boeken voor de vervolgreis na het 'boten'

Weet iemand daarom hoe lang het aanmeren in New Castle duurt?
Betekend de aankomst van 9.00 uur ook daadwerkelijk dat je dan van boord af gaat of..?
En hoe lang is het fietsen naar het centrum (treinstation) van New Castle?
Bij ons duurde het bijna een uur voor we van de boot waren: eerst alle auto's boven, toen beneden en daarna het dek weer omhoog voor fietsers ... De aankomsttijd was püntlich.
Dus 10 uur voordat we aan de kade staan?
Dan nog zo'n 18 km fietsen. Grof en zeker gerekend, kunnen we om 13.00 uur zeker een trein nemen?
Als ik de tijdstippen op mijn foto's bekijk: aanmeren om 9.51 uur, eerste foto in het centrum van Newcastle in de buurt van de eerste ATM: 12:03 uur (cameratijd).
Op onze tickets staat aanmeren 9.00 uur (lees; de boot komt in de haven aan en dus niet het van boord gaan.). Hier ben ik vanuit gegaan. En die eertse ATM was in het centrum?
Mijn cameratijd stond vast op nl-tijd. En inderdaad, de eerste ATM (behalve aan boord) is vlak bij het Swirle Pavillion aan de Quayside (ik heb er althans toendertijd niet eerder een gezien). Het koffiestalletje daar was in 2008 overigens aanbevelenswaardig.
Ik had in 2006 anderhalf uur vertraging door de harde tegenwind.

De aankomsttijd is dus zo betrouwbaar als het weer :?

Peter
Tanxs!
De goedkope treintickets liggen vast qua trein en tijd. Ruim kiezen dus.