Bij de grote voorjaarsschoonmaak kwam ik nog een paar (10 jaar?) oude Northwave spd fiets/loopschoenen tegen. Ze zijn blauwgrijs en wat stoffig, maar verder nog prima in orde. Nooit veel gedragen omdat ze me te klein zijn (Ze zijn maat 42. Nou heb ik ook maat 42, maar zoals wel vaker met fietsschoenen zegt dat niet zoveel. Ik beveel ze aan voor voetmaat 40/41). De plaatjes zitten er niet meer onder.
Voor een goede fles rode wijn mogen ze opgehaald worden (Arnhem).
http://link.marktplaats.nl/348358801
Daarnaast bleek ik ook nog een set vooroorlogse (1e golfoorlog bedoel ik hier) AGU Quorum fietstassen te hebben. Ze zijn gebruikt, maar nog best redelijk. Zwart met een toefje bruin, niet waterdicht, maar met regenhoezen die de boel enigszins beschermen. Twee kleine tassen voor, twee grote achter. Ze zijn helaas te stoffig voor een foto.
Voor de liefhebber. Ook voor een mooie bordeaux of zo.
P.s. er kwam ook nog een paar flitsende flippers tevoorschijn. Knalroze, nooit dieper dan tien meter geweest, geen spd en er valt dan ook nauwelijks mee te fietsen, maar mocht iemand er om zitten te springen, be my guest. De prijs is hetzelfde, maar dan rose natuurlijk.
**VERKOCHT** (de eerste fles is binnen)
Zo, vanaf nu ga ik hier waarschijnlijk door voor de alcoholist... .
Voor een goede fles rode wijn mogen ze opgehaald worden (Arnhem).
http://link.marktplaats.nl/348358801
Daarnaast bleek ik ook nog een set vooroorlogse (1e golfoorlog bedoel ik hier) AGU Quorum fietstassen te hebben. Ze zijn gebruikt, maar nog best redelijk. Zwart met een toefje bruin, niet waterdicht, maar met regenhoezen die de boel enigszins beschermen. Twee kleine tassen voor, twee grote achter. Ze zijn helaas te stoffig voor een foto.
Voor de liefhebber. Ook voor een mooie bordeaux of zo.
P.s. er kwam ook nog een paar flitsende flippers tevoorschijn. Knalroze, nooit dieper dan tien meter geweest, geen spd en er valt dan ook nauwelijks mee te fietsen, maar mocht iemand er om zitten te springen, be my guest. De prijs is hetzelfde, maar dan rose natuurlijk.
**VERKOCHT** (de eerste fles is binnen)
Zo, vanaf nu ga ik hier waarschijnlijk door voor de alcoholist... .