Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Slapen in een Parador (Spanje) - Forum Wereldfietser

Slapen in een Parador (Spanje)

In juni ga ik lekker fietsen in ZO SPanje tussen Alicante en Granada,

Nu overweeg ik om een nachtje lekker luxe te doen en in een Parador te overnachten.
In eerste instantie was die in Cazorla mij opgevallen maar ide ziet er niet echt bijzonder uit, vind ik.

Heeft iemand ervaring met de overnachting in een Parador en misschien tips voor welke en waar?
Die van Granada is het summum, maar die is vast al vol voor juni.
De parador van Cazorla ken ik niet, op de site ziet het er wel erg aardig uit toch? Wat ik weet van deze hotels is dat ze snel vol zijn. Dus als je plannen hebt, reserveren!
In het verleden heb ik in de parador van Carzola geslapen. De ligging is fantastisch maar het is zeker niet de mooiste. Een beetje eenvoudig.
Die van Jaén schijnt erg mooi te zijn, in een moors kasteel.
pdf-je
Hoi Roald,

Ervaring met een parador hebben we niet. Maar in Cazorla is juist een hele leuke kleine camping met gras. Zou daar zeker gaan kamperen!!
Wie weet vind je elders een parador, maar zo'n mooie camping niet gauw.

Annita
Annita schreef:Hoi Roald,

Ervaring met een parador hebben we niet. Maar in Cazorla is juist een hele leuke kleine camping met gras. Zou daar zeker gaan kamperen!!

Annita
De camping van Cazorla kun je kwalificeren als een natuurkampeerterrein met leuke parceeltjes in het groen, voorzien van tafeltjes en stoeltjes. De eigenaar komt uit Brabant, maar loopt niet met zijn Nederlanderschap te koop.
Annita schreef:Hoi Roald,

Annita
Goed zo je gaat jezelf verwennen!
Maar in Carzorla mag je niet de supermooie camping missen. Heel liefelijk met bloemetjes, fruitbomen en fikplaatsen! En jij zult je er zeker thuis voelen want de eigenaren lullen zeer plat Brabo :wink: .
:):) Nou, dat wordt dus het kampeerveldje in Cazorla, ik had de website al gevonden, was mijn eerste optie voor Cazorla. Maar toen leek me een Parador ook wel mooi en omdat het daar mooi in het binnenland ligt leek het mij misschien wel relatief gunstig.

Ik geloof dat ik in mijn vakantieplunje me daar ook niet zo heel op mijn gemak zou gaan voelen....

anyway, ik heb inmiddels al een fietsdoos van de lfb, moet hem nog wel een beetje op maat maken, is aan de grote kant.

Moet nog zien hoe ik die achterop de fiets prop, op weg naar de airport.
Hoi Roald,

Veel plezier bij de gastvrije Brabanders in Cazorla. Het is er echt genieten op de terrascamping met groene grasveldjes. Er is ook een zwembadje. Toen wij er waren werd het net gevuld met ijskoud water, maar dat went snel! Alle fietsers die wij onderweg ontmoetten bleven op deze camping een dagje extra.

Annita