Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Therm-a-rest matje - Forum Wereldfietser

Therm-a-rest matje

Ik heb een therm-a-rest matje (2,5 cm dik) in de aanbieding voor 20 euro.

Afbeelding
Hoi, ook hier heb ik belangstelling voor. Wat zijn de maaten?

gr Fred

fkelfkens@gmail.com
Als ik zo kijk naar die foto, is het matje voor langere tijd opgerold geweest.
Leo van Lierop schreef:Als ik zo kijk naar die foto, is het matje voor langere tijd opgerold geweest.
En :?:
Franke schreef:
Leo van Lierop schreef:Als ik zo kijk naar die foto, is het matje voor langere tijd opgerold geweest.
En :?:
Het matje heeft altijd uitgerold rechtop, met de dop open, in de kast gestaan.
Het matje is nog in goede staat.
@Fred: 183x51x2,5 cm waarschijnlijk.
Als het matje wordt opgeblazen zullen de plooien er wel uitgestreken worden. :wink:

Even ter referentie net even een foto genomen van mijn Thermarest UltraLite matje, rechtstreeks uit de opslag, niet opgeblazen. Nee, de mijne is niet te koop, ik lig er nog te lekker op. :P
Mag ik even kwijt dat ik jou reactie helemaal niet leuk vind. Ik zet hier spullen te koop die ik niet meer gebruik of dubbel heb. Ik hoopte iemand hier blij mee te kunnen maken. Maar ik moet zeggen dat op deze manier de lol er voor mij een beetje af is.
Leo van Lierop schreef:Als het matje wordt opgeblazen zullen de plooien er wel uitgestreken worden. :wink:

Even ter referentie net even een foto genomen van mijn Thermarest UltraLite matje, rechtstreeks uit de opslag, niet opgeblazen. Nee, de mijne is niet te koop, ik lig er nog te lekker op. :P
Ja sorry hoor. Ik zeg alleen maar wat ik zie. Je mat ziet er gewoon uit als of hij opgerold opgeborgen is geweest. In plaats van zo te reageren kan je ons toch gewoon uitleggen wat er met die mat gebeurd is?
Er is helemaal niets gebeurd met het matje en het matje is nog in uitstekende staat. Ik vind dit echt heel erg vervelend. En spijtig als mensen nu dit matje niet willen kopen. Omdat jij de schijn wekt dat er iets mee aan de hand is. Terwijl er dus niks mis mee is. Ik zou zeggen buy it or forever hold your peace!

Leo van Lierop schreef:Ja sorry hoor. Ik zeg alleen maar wat ik zie. Je mat ziet er gewoon uit als of hij opgerold opgeborgen is geweest. In plaats van zo te reageren kan je ons toch gewoon uitleggen wat er met die mat gebeurd is?