Additionally, paste this code immediately after the opening tag: MTB weekendje bij Spa, 28- 29- 30 mei! - Forum Wereldfietser

MTB weekendje bij Spa, 28- 29- 30 mei!

Hoi allemaal,
Na een enorm geslaagd weekendje in oktober vorig jaar wordt het concept vervolgd:
huisje huren> crossfiets mee> 2 dagen lang fijne MTB rondjes rijden> 's avonds moe & voldaan nagenieten...

Het gaat dus om het weekend van 28-29-30 mei, waarin we een huisje huren in de buurt van Spa. Eventueel is het mogelijk in Spa een MTB te huren.
Er hebben zich inmiddels ongeveer 6 man & vrouw aangemeld en ik ben bezig met het zoeken van een huisje, dus als je zin hebt mee te gaan: laat maar even weten!

Groet, Suzanne
Wat zal het ongeveer gaan kosten? Ik ben gewend om te kamperen bij MTB-weekenden...
Ik schat in zo rond de e50 pp voor de huur van het huisje.

Groet, Suzanne
Hallo Suzan,

Klinkt erg goed, ik heb wel interesse.
Wie gaat er mee?Heb je misschien wat meer info?

Groet,

Raymon.
suzannevn schreef: ik ben bezig met het zoeken van een huisje, dus als je zin hebt mee te gaan: laat maar even weten!
Ik heb enorm goede herinneringen aan mijn verblijf op camping L'escargot, niet ver van Spa, in Jevoumont, een pittig klimmetje vanaf Theux. Weet niet of dat in de buurt genoeg is van Spa naar jullie smaak. Ze verhuren er stacaravans en liefhebbers van kamperen kunnen er uiteraard hun tent opzetten.
http://www.lescargot.be/

In elk geval veel plezier gewenst, mooie omgeving daar!

Groetjes,

Carl
We zijn inmiddels met zes enthouiastelingen (?!), het huisje in Spa is geboekt en.... er zijn nog een páár plekjes te vergeven. Wie biedt?!

Suzanne