Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zondag 18 april - Rondje Rotterdam - Forum Wereldfietser

Zondag 18 april - Rondje Rotterdam

Afbeelding

Havenrondje #2

Zoals eerder beloofd, fietsen we nog een keer een havenrondje. Dit keer niet door de oude havens, maar door de nieuwere rondom Europoort en Maasvlakte. En wie denkt dat we dan alleen maar industrie zien, moet zeker meegaan!

We verzamelen weer bij de Euromast om 12.00 uur en gaan daarna richting Maassluis. Daar nemen we het pontje en fietsen over de groene landtong van Rozenburg naar het veer naar de Maasvlakte. Na een rondje over de Maasvlakte, varen we naar Hoek van Holland. Hopelijk waait er dan een lekker westenwindje dat ons in no-time terug naar Rotterdam blaast. En natuurlijk gaan we daarna weer ergens eten!

Hopelijk tot de 18e!
Suzanne

en voor wie zich wil inlezen: http://www.portofrotterdam.com/nl/rotte ... /index.jsp
Ik ben er bij! Ben heel benieuwd naar de omgeving van de Maasvlakte en wil daar graag eens fietsen...
Tot zondag,
Jaap
wil graag mee. eerste keer voor mij want ik ben nog niet zo lang lid. kom uit maassluis en wil als we op de terugweg weer langs maassluis komen stoppen. :?
groeten
Michel
Hoi Michel & Jaap,

leuk dat jullie meegaan! Er is nog twee aanmeldingen, dus we zijn dus al met zijn 5en.

Bert (een vaste Rdam fietser) uit Vlaardingen heeft ons uitgenodigd voor koffie op zondag. Vanuit de Euromast gaan we eerst naar hem en dan door naar Maassluis.

En hoera: er wordt goed weer voorspeld. Zie:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... am/4057931

tot zondag,
Suzanne
Hallo Rotjeknallers,

Natuurlijk komen Karin en ik ook de maasvlakte temmen,
tot zondag, Bas
Ik ben ook van de partij.

met vriendelijke groet,
Edwin
Ha Suus ga graag mee morgen een havenrondje fietsen,het wordt mooi weer dus.. ben om 12.00 uur bij de euromast groet rene.
Hoi Suzanne, ik kom ook, groetjes Ronald
Last minute...maar ik ga ook mee!
(te mooi weer om binnen te zitten)

Groeten...en tot zo!

Ronald
20 personen bij de tocht!!

Wat een opkomst en wat een hoeveelheid fietsen onderaan de Euromast! Nieuwe gezichten, oude bekenden, 'vaste kernleden' en zelfs René kwam helemaal uit Amsterdam!! Het mooie weer had duidelijk iedereen tot fietsen aangespoord.

Helaas was ik niet helemaal in orde en heb ik maar tot Bert in Vlaardingen meegefietst. Die schrok wel van zo'n opkomst want er waren maar 14 gevulde koeken van de bakker... Geen nood: twee potten koffie waren zo gezet en de koeken sneden we door midden, toen was er dus te veel koek! Alle stoelen in het huis stonden al snel in de tuin en ook het stoepje zat goed. Dus Bert: bedankt voor de ontvangst!

Bij Bert in de tuin heb ik het "stokje" doorgegeven aan Trevor en Simone; zij organiseren de volgende tocht. Het stokje is natuurlijk geen echt stokje, maar een fietsje van blik. Wie het fietsje heeft, organiseert de tocht. Doorgeven mag, meerdere tochten organiseren natuurlijk ook!

Na de koffie, thee en koeken ging de groep verder en ik naar huis. Wel via een kleine omweg en zo weer een mooie, en voor mij nieuwe, fietsroute ontdekt, voor een volgende keer?!

's Avonds hoorde ik dat er helaas een paar mensen de boot gemist hebben, hopelijk was het verder een mooie en bijzondere tocht tussen de havens.

tot een volgende keer!
Suzanne