Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht oude onbruikbare kransjes - Forum Wereldfietser

Gezocht oude onbruikbare kransjes

Hallo Ik organiseer een baanwedstrijd voor vrouwen en nu heb ik geen geld voor prijsjes maar wel fantasie! Ik wil van oude kransjes (losse), medailles maken. Je snapt het ik ben opzoek naar oude tandwielen waar je als fietser niets meer aan hebt.
Heeel veeel dank!
groetjes carolien[/b]

Hoi Carolien,

Baanwedstrijd......wauw.....waar/wanneer/hoe laat?

Ik heb nog wel wat kransjes liggen. Maar hoe krijgen we ze bij jou?
Aanstaande zondag is er een beurs in Rotterdam. Als je daar ook bent dan kunnen we wellicht iets regelen?

Groet,
Marco

Hallo Marco,

Ik zat te twijfelen of ik naar de beurs in rotterdam zou gaan maar dat wordt minder. ik denk dat ik kom! Kan ook wel wat info gebruiken voor m'n vakantie dus das afgesproken!
zou je mij een mailtje willen sturen zodat we bv 06 nrs uitkunnen wisselen?
dellira@hotmail.com

Ik organiseer 6 mrt van 12.30 tot 17.00 een baanwedstrijd voor vrouwen en meiden en dat zal in a'dam plaats vinden. Ik vertel je er graag meer over! Maar meer als toekijken zit er voor de mannen die dag niet in. (meestal is het anders om)

geweldig bedankt voor je hulp!

groetjes carolien :D

Misschien zijn er meer mensen die a.s. zondag hun oude kransjes mee willen nemen naar de Europese fietsreizenmarkt in Rotterdam? Wordt die dag nóg leuker en gezelliger. Thee erbij, hebben we leuke theekransjes :?

Ik zal ook eens kijken of ik nog wat in de schuur kan vinden.

Groet,
Freek

jullie zijn helemaal geweldig!!!!
Wat zijn wereldfietsers toch leuke mensen! :D
tot zondag!

Ik neem ook een doosje mee. Ze moeten alleen nog wat opgepoetst worden.

Groeten,

Marco

:D helemaal super! tot zondag! :D

Heel erg bedankt allemaal voor de tandwielen. wel stoer straks een medaille die soms heel ver weg is geweest.
Maar Dick en Els die ene die ik van jullie kreeg lijkt mij wel erg nieuw?? weet je het zeker?
...en Dick: aan liefde geen gebrek (valentijskaart + bonbons gehad) en toch heel blij met kleine m'n tentje want die goser mag er niet bij! (geen zorgen het is geen wereld fietser hoor! 't is maar een wielrenner)

Ik vond de markt ook erg leuk en gezellig!
Jammer dat ik zo snel weer weg moest

Waar is die baanwedstrijd nu eigenlijk? Geen idee waar ze in A'dam een baan hebben.