Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Europese Fietsreizenmarkt - Forum Wereldfietser

Europese Fietsreizenmarkt

Europese Fietsreizenmarkt zondag 13 februari 2005, Nivongebouw, Rotterdam

Ook dit jaar is er weer een Europese Fietsreizenmarkt. En deze beurs organiseert De Wereldfietser helemaal zelf!! Op 13 februari is het gehele Nivongebouw in Rotterdam helemaal voor de Europafietser. Alle informatie over fietsen in Europa is hier te vinden. Er worden weer prachtige dia’s vertoont van de mooiste paden en routes in Europa. Europa is kleurrijk, afwisselend, vol met tradities, schitterende bergen, natuur, landschappen en sfeer. De beurs is onderverdeeld in de verschillende gebieden van Europa. Ieder deel van Europa is al bezocht door fietsers dus IJsland, Lands End-John o'Groats, Noordkaap en Italie en Spanje mogen hier niet ontbreken. Informanten vertellen over de beschreven routes die ze hebben gefietst én over de tochten die naar eigen inzicht zijn gemaakt. De beursbezoeker die net begint met het maken van fietsvakanties tot de ervaren globetrotter komt dus op de Europese Fietsreizen Markt aan zijn trekken.

Locatie: Nivongebouw, Dirk Smitsstraat 76 te Rotterdam
Tijden: zondag 13 februari van 11:00 tot 17:00
Kosten: de entree bedraagt € 2,- voor leden en € 3,50 voor niet-leden en als informant betaal je niets!
Algemene informatie over de beurs: Freek Verbakel, Freek@wereldfietser.nl of 070-3457380

De Europese Fietsreizenmarkt is bedoelt voor een ieder die waar dan ook in Europa wil gaan fietsen. Mensen met ervaringen en mensen die erover denken een eerste fietsreis te gaan maken, vinden hier volop informatie. Het beloofd een gezellige, informatieve dag te worden!!

Tot op de Europese Fietsreizenmarkt!!!

Zojuist gehoord van Perry en Pien: voor alle informanten van de Europese Fietsreizenmarkt een gevulde koek!!!
En als er over zijn, worden ze uitgedeeld onder de bezoekers, dus meld je aan als informant bij Freek@wereldfietser.nl of kom gewoon de beurs bezoeken!

Freek

Beste mensen,
De volgende dialezingen zijn tijdens de Europese Fietsreizenmarkt:

12.00-12.45 Rusland
12.45-13.30 St Columbaroute (Schotland en Hebriden)
13.30-14.15 Fietsen naar Rome
14.15-15.00 Spanje
15.00-15.45 Moskou en omgeving
15.45-16.30 GrootBritannie, Lands End-John o' Groats

Verder zijn er nog informaten over de o.a. de volgende landen:
Biketracks, Oost-europa
Griekenland, Spanje
Scandinavie, UK, fr, zwi, spa, hon, slow, roem, turk
Schotland
Nederland, Frankrijk, Belgie
Noorwegen, schotland (noordzeeroute)
Provence, Cote d Azur Oslo-Bergen
Portugal, Toscane, Langs oude wegen
Santiago route
Scandinavie, schotland, wales
Rusland
Groot Brittanie, LandsEnd=John o'Groats
Alg, oostenrijk, dld, italie, frankrijk
Spanje
Oost-europa

Het beloofde een gezellige dag te worden!
Groet,
Rena

NOG DRIE DAGEN EN DAN IS HET ZO VER!!!

NOG TWEE DAGEN, DAN IS HET ZOVER!!!

volgens mij heeft rena dr al helemaal zin in ;)

Ha Eelco,

heb jij d'r geen zin in dan? Het wordt weer een reuze leuke, gezellige en informatieve dag!!!
Iedereen dus tot morgen!

Freek

Ik ben heel benieuwd! Als er maar koffie is want ik moet vroeg op en had al op bed moeten liggen! :roll:

Beste Carolien,

De tandwieltjes liggen bij de stand van Stichting Klein Verzet. Vraag even naar Dick en Els.
Groetjes,
Marco

super Marco! :D

Heel erg bedankt allemaal voor de tandwielen. wel stoer straks een medaille die soms heel ver weg is geweest.
Maar Dick en Els die ene die ik van jullie kreeg lijkt mij wel erg nieuw?? weet je het zeker?
...en Dick: aan liefde geen gebrek (valentijskaart + bonbons gehad) en toch heel blij met m'n tentje :D want die goser mag er niet bij! (geen zorgen het is geen wereld fietser hoor! 't is maar een wielrenner)

Ik vond de markt ook erg leuk en gezellig!
Jammer dat ik zo snel weer weg moest :(