afgeprijst van 80 euro voor ongeveer 40 euro, en dito broek.
Ik kocht de mijne voor 54 euro bij Hans struikfietsen, en in het centrum van Den Haag kwam ik er te laat achter dat ik deze kon kopen voor 38 euro
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mario
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat doe ik toch anders. Ik draag altijd als het niet te warm is een softshell. Die houd de wind en lichte regen tegen. Pas als het zwaarder gaat regenen grijp ik naar mijn regenspullen. Meestal probeer ik nog een laag uit te trekken voor ik mijn regenjas aantrek, dan zweet ik ook weer minder.regenkleding moet dubbel dienstdoen
O pas op, volgens dezelfde wetmatigheid waarmee het stopt met regenen als je de regenkleding aan hebt gaat het juist regenen als je geen regenkleding mee hebt.............willem.m schreef:De pest met regenkleding in het algemeen en regenschoentjes in het bijzonder is dat als je ze eenmaal aan hebt het weer is opgehouden met regenen. Of ben ik de enige die dit overkomt? Voor mij een extra argument (naast gewicht) om dit jaar geen regenbroek mee te nemen op fietsvakantie.
willem.m schreef:De pest met regenkleding in het algemeen en regenschoentjes in het bijzonder is dat als je ze eenmaal aan hebt het weer is opgehouden met regenen. Of ben ik de enige die dit overkomt? Voor mij een extra argument (naast gewicht) om dit jaar geen regenbroek mee te nemen op fietsvakantie.