Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TIP: kopen in Engeland - Forum Wereldfietser

TIP: kopen in Engeland

Het Engelse pond staat lekker laag, dus online kopen in Engeland loont de moeite.

Net gekocht, als voorbeelden:

- MSR XGK Expedition brander in NL bij Zwerfkei 175 euro, en incl verzenden in UK 125 euro!

- Hilleberg Akto tent, in NL bijna niet te koop, in DTSL 449, in BE 429, en in UK 350 euro, incl. verzenkosten.

Snel verdiend!

Gee
Oud nieuws hij staat al meer dan 1,5 een jaar laag. Maar wel goed om weer onder de aandacht te brengen :wink: Wij hebben al heel wat gekocht daar waaronder onze nallo 3 gt voor een 200 euro minder
dag mensen, ben op zoek naar een nieuwe uitrusting

waar kopen jullie in de UK ?

heeft het zin om in amerika te kopen ? ik heb daar vrienden wonen, die kunnen wel iets meebrengen.

indien er geen namen van winkels mogen gepost worden, kunnen jullie me altijd mailen. (want heb nergens die tent voor 350 gevonden)

dankjewel mensen
Ik heb mijn tent bij Alpenstock gekocht. Andere spullen bestel ik wel eens bij Cotswolds

Veel plezier.
@filemon
Vanuit de VS moet je al snel invoerrechten betalen en vanuit de UK niet.
Als je een bepaald product zoekt kan je de shopwiki uk gebruiken om de winkel met de laagste prijs te vinden. Let wel altijd even op de verzendkosten. Sommige winkels versturen gratis boven de 55 euro en sommige vragen 15 pond verzendkosten voor een tshirtje.