Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bijna voorjaar: zondagmiddag of weekendje fietsen - Forum Wereldfietser

Bijna voorjaar: zondagmiddag of weekendje fietsen

Hoi,

De zon laat zich weer langzaam zien... wie vind het leuk [omgeving utrecht, 35-45 jaar] om lekker op zondag, met mooi weer te gaan fietsen?

Of een weekendje ergens in Nederland, overnachting vrienden op de fiets?

Gewoon lekker relaxed fietsen, terrasje onderweg....

Zondagmiddag: 25-35 km...
Weekendje weg: 45-65 km per dag.

Ben een mooi weer fietser, dus moet weer even opstarten...

Groetjes,

Simone
Hoi Simone,

Het is voorjaar!!
In dit forum hebben een heleboel mensen zin in fietsen. Waarom doe je geen concreet voorstel dat werkt meestal beter. Ik weet namelijk dat het zoeken van een reisgenoot je vorig jaar wat tegenzat. Ik bijvoorbeeld plan elk jaar wel een fietstochtje van een dag of een weekend (maar wel met kamperen). Dat zet ik dan hier op het forum en voila, je hebt een groepje en de pret kan beginnen. Voor een voorbeeld zie:

Een rondje Culinair Bodegraven volgend weekend:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 41#p101241
Zit vol!

Een weekendje:
http://wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=7445

Succes!

Blanche, die dadelijk op de fiets stapt voor een weekendje weg!
@Blanche: nu al? Ik heb net de geraspte Gruyere gehaald en de wijn ingepakt! ;)
C U @ Bike4Travel!
(nog es off topic)
Bij wijze van spreken dan...we moeten nog wachten tot bike4travel dicht gaat.
Ik heb de bonbons en groente al ingepakt. En zet nu de route op de gps. See ya!
@Simone: ben je gebonden aan Utrecht?

Regelmatig zijn er nl. ook 'rondjes Rotterdam' of 'rondjes Amsterdam', staan hier wel ergens op het forum.

@Blanche: stuur anders eens een originele fiets-e-card! ;)
@ Simone

Al de Wereldfietsactiviteiten weekenden en een dagje fietsen vind je hier.
Hoi Simone,
Zullen we samen een rondje Utrecht of Hilversum organiseren ? Wat dacht je van zondag 11 april ?? Zoeken we een leuke route uit met onderweg wat terrasjes.

groeten van Irene ( uit Hilversum)
@fietsjunks: ben ik gebonden aan Utrecht?

Nee ben niet gebonden aan Utrecht, maar vind het wel leuk om met mensen hier uit de omgeving in rondje te fietsen, zonder dat ik ik al hele onderneming moet maken om te kunnen gaan fietsen. Vandaar deze oproep!

@Irene: Goed idee!

@Blache: bedankt voor alle goede tips....
hoi Simone, leuk idee, zowel zondagmiddag als meerdaags, maar ik ben niet per se aan weekeinden gebonden. Mooi weer? 't Hoeft niet warm te zijn, maar graag droog, heb o.a. in Polen, Italië en Tsjechië al wat teveel met regen gefietst. :? Ik woon ook in Utrecht, dus ik hoor graag van je.
Als de weersvoorspelling zo blijven als ze nu zijn (zaterdag en zondag rond de 17 graden en zon) wil ik wel een fietstocht organiseren met vertrek vanuit Utrecht. Verblijf zaterdagavond op een camping. Sorry geen Vrienden op de Fiets. Wie wil mee?

Groeten,

Rutger
Ik heb een nieuwe topic geplaatst in dit forum onder niet-wereldfietsactiviteiten. Wie gaat komend weekend mee?

Rutger
@ rutger ik ben niet van de partij. Het heeft niet mijn voorkeur om op een camping te slapen in nederland, daarnaast heb ik daar ook de uitrusting niet voor. Dus vandaar ook in mijn oproep expliciet vrienden op de fiets vermeld.

Veel plezier van het weekend!
Ik vertrek a.s. zaterdag om 11.00 uur in Zeist. Ik ga richting Nijmegen (Stokkem om precies te zijn) en neem tentje mee, maar iedereen die een dagje mee wil fietsen is welkom. Op zondag zou je ook mee kunnen fietsen vanaf Nijmegen of Arnhem weer terug naar Zeist (uiteraard via een andere route) of Utrecht. Uiteraard fietsers die met me het gehele weekend willen meefietsen en kamperen welkom. Heel leuk. Stuur gerust een pbtje.

Groeten,

Rutger