Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sidi Dominator 5, mt. 44, zwart, nieuw en ongebruikt in doos - Forum Wereldfietser

Sidi Dominator 5, mt. 44, zwart, nieuw en ongebruikt in doos

Toevalligerwijs 1 paar besteld en 2 geleverd gekregen.
Winkelwaarde 160 euro, verzendkosten 7 euro, spd-blokjes 12,50euro. Nieuw en ongebruikt in doos.
Wie doet een bod?
Afbeelding
.
Froggy schreef:€60 (excl. verzendkosten)?
SPD plaatjes heb ik niet nodig.
ze zijn dus compleet nieuw! Serieus bod graag.

grtz
Nog even ter aanvulling, een Sidi valt klein. Deze van maat 44 is waarschijnlijk geschikt voor iemand die normaal maat 43 heeft.
Leo van Lierop schreef:Nog even ter aanvulling, een Sidi valt klein. Deze van maat 44 is waarschijnlijk geschikt voor iemand die "normaal" maat 43 heeft.
Afbeelding

Klopt
Maar voor Sidi heb ik altijd maat 44 ;)
Voor Shimano heb ik maat 43 (US maat 9 geloof ik)
& voor Meindl maat 9
AB schreef:Toevalligerwijs 1 paar besteld en 2 geleverd gekregen.
Niet echt netjes om ze dan door te verkopen, waarom niet gewoon terug sturen?

Groeten
Eric
eric190173 schreef:
AB schreef:Toevalligerwijs 1 paar besteld en 2 geleverd gekregen.
Niet echt netjes om ze dan door te verkopen, waarom niet gewoon terug sturen?

Groeten
Eric
Ben ik eens openhartig is het weer niet goed :).

Eerlijkheid levert geen geld op in deze wereld. En het zou overigens best kunnen dat ik ze per ongeluk wel betaald heb he (hint).
Als je wilt verkopen dan graag een prijs noemen.
Maar als ik de schoenen zou kopen ben ik dan een heler of gewoon een onschuldige koper?
IvdP schreef:Als je wilt verkopen dan graag een prijs noemen.
Maar als ik de schoenen zou kopen ben ik dan een heler of gewoon een onschuldige koper?
Joo hej, ik heb ze niet gestolen. Gewoon netjes betaald, heb de factuur hier liggen. Dus je bent gewoon koper, en je hebt nog garantie ook.

Ik zou zeggen dat 130 een mooi bod is, excl. verzendkosten, excl. spd blokjes.

grtz
Gelukkig maar.
Ben altijd geinteresseerd in iets goedkoops . . . maar een prijs van zeg 136,-- incl verzendkosten, vergeleken met de prijs bij Futurumshop, wekt nog niet echt hebberigheid op...
Daar hebben ze handjeklap voor uitgevonden ;). Doe eens een bod zou ik zeggen :)
IvdP schreef:Gelukkig maar.
Ben altijd geinteresseerd in iets goedkoops . . . maar een prijs van zeg 136,-- incl verzendkosten, vergeleken met de prijs bij Futurumshop, wekt nog niet echt hebberigheid op...
Chique is anders.
Wim
Waarom grijpt de moderator niet in?

Gerd
Wim schreef:Chique is anders.
Wim
Misschien moet je eens lezen ipv dingen suggereren.
Je schreef (en hebt inmiddels verwijderd) dat je een paar besteld had en twee paar gekregen had. Dat tweede paar bied je nu te koop aan (of je houdt het tweede paar en verkoopt het eerste paar). Verder schrijf je dat eerlijkheid niets oplevert. Plus dan nog "ben ik eens een keer openhartig ... "
Wim
Wim schreef:Je schreef (en hebt inmiddels verwijderd) dat je een paar besteld had en twee paar gekregen had. Dat tweede paar bied je nu te koop aan (of je houdt het tweede paar en verkoopt het eerste paar). Verder schrijf je dat eerlijkheid niets oplevert. Plus dan nog "ben ik eens een keer openhartig ... "
Wim
Ik dacht inderdaad dat ik 1 paar besteld had...., kennelijk is de bestelling in 2 voud verlopen (gebackspaced, gecanceled, opnieuw besteld). Nu kan ik kosten maken om ze weer terug te sturen en iets anders bestellen (8 dagen retour is al verlopen), kan ze houden voor over 5 jaar, of kan iemand anders gelukkig maken met wat korting en nog een paar euries overhouden. Misschien had ik het uitvoeriger moeten formuleren, niet wetende dat er overal moraalriddertjes rondlopen. Koop overigens wel eens vaker nieuwe dingen dubbel als het financieel voorspoedig gaat, altijd handig om nieuwe dingen op voorraad te hebben.... Maar ik verwacht niet dat ik deze atb-schoenen over vijf jaar nodig zal hebben..... hoewel. Ach, als niemand ze wil hebben hou ik ze lekker zelf, met die great divide in het vooruitzicht zullen ze wel snel slijten :).
Mijn Sidi's zijn zelfs 2 maten groter dan mijn normale schoenmaat. Het zijn topschoenen en 130 euro (inclusief verzendkosten :wink: ) is echt niet te veel betaald voor deze schoenen.
Leo van Lierop schreef:Nog even ter aanvulling, een Sidi valt klein. Deze van maat 44 is waarschijnlijk geschikt voor iemand die normaal maat 43 heeft.
Ik rij met Sidi maat 44, maar voor gewone schoenen heb ik maat 42 of liever nog Dames 42,5. Ze vallen echt klein.

Nadeel van Sidi is dat je één jaar hip bent, maar dan nog acht jaar voor paal rijdt met je schoenen die echt volkomen uit de mode zijn :wink:

Bijzonder sympatiek bedrijf trouwens. De slijtagegevoelige onderdelen kun je vervangen, en die reserveonderdelen zijn vervolgens niet schofterig duur. Daar heb je mij wel mee als klant.

Waltertje
GerdC schreef:Waarom grijpt de moderator niet in?

Gerd

Bij deze:

Verzoek aan verkoper en koper als het om een onderlinge discussie of onderhandeling gaat het via PB's te doen.

Bedankt.