Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mei en juni naar Zuid-Spanje - Forum Wereldfietser

Mei en juni naar Zuid-Spanje

Hoi allemaal,

Ik wil in mei en juni naar Zuid-Spanje fietsen. Low-budget, tentje en kookspullen mee, de zon tegemoet! Ik ben van plan om per dag zo rond de 80 km te fietsen (hangt af van de soort wegen). Af en toe een luier dagje tussendoor vind ik heerlijk. Ik ben makkelijk in de omgang en sta open voor andere plannen. Ik heb al een aantal sportieve uitdagingen achter de rug en ik ben een echte doorzetter. Ik hoop iemand te vinden die ervoor gaat en net zo kan genieten van het fietsen als ik.

Tot horens! Groetjes Mieke
Hoi Mieke,

Ik ben van plan om ook in mei en juni richting het zuiden te gaan. Ik dacht zelf aan Italie, maar zuidspanje lijkt me ook leuk. Heb je een bepaalde route in je hoofd? Ik ben zelf ook een echte doorzetter en geniet enorm van het fietsen, zou niet meer zonder kunnen. Ik ben zelf 38 jaar en fiets inmiddels een aantal jaren. Wat is jou leeftijd en waar kom je vandaan?

zonnige groet, Rewind
hallo Mieke en Rewind,

fietsen naar Zuid-Spanje lijkt me een boeiend plan. Ook de dagelijkse fietsafstand, de luie dagen en de periode spreken mij aan, niet te warm, alles in bloei, en iedereen in lentestemming.
Graag had ik (een stuk) meegefietst, maar men blijft vrij in doen en laten uiteraard. Vorig jaar heb ik heel erg genoten van mn eerste meerdaagse trektocht op de fiets! Zalig! Het was een relatief korte tocht (Gent - Luxemburg), maar ik heb de smaak serieus te pakken, jullie weten wel waarover ik het heb...
Ik ben 34, woon in Gent, openminded en zot van natuur en cultuur.
Momenteel fantaseer ik nog over tochtjes naar Istanbul, naar Santiago de Compostella of naar Zuid-Spanje...
voila, ik ben geïnteresseerd, laat maar weten of jullie dat ook zijn..
tjus
Frederik
Hello Mieke,

Zijn je plannen al definitief? Ik vlieg op 16/5 naar Sevilla om van daar terug te fietsen. Wou het ook low budget doen. Zoek nog fietsmaatje. Liefst wat avontuurlijk ingesteld. Zie mijn webstek http://users.telenet.be/fietsreizen/
grtjs Oswald
QQleQ schreef:Momenteel fantaseer ik nog over tochtjes ... naar Santiago de Compostella of naar Zuid-Spanje...
voila, ik ben geïnteresseerd, laat maar weten of jullie dat ook zijn..
Ik ben van plan om dit jaar (ergens tussen eind juli en begin oktober) vanuit Zuid-Frankrijk door Noord-Spanje te fietsen op weg naar een vriend van me die in Porto is gaan wonen. Een groot deel van dat traject zal ongetwijfeld over de routes naar Santiago lijden. Mocht jij (of iemand anders in dit topic) rond die tijd in Noord-Spanje vertoeven, dan rijd ik graag een aantal dagen mee op