Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Opblaasbare fietshoes.......... - Forum Wereldfietser

Opblaasbare fietshoes..........

Je fiets meenemen op fietsvakantie kan een groot probleem vormen als je met het vliegtuig gaat. Je kunt natuurlijk een fiets huren maar er gaat niks boven je gepimpte barrel met toeters en bellen. De oplossing is om ‘m in deze Helium Case te stoppen. Biknd hebben de Case speciaal ontwikkeld voor de enthousiaste fietser. Vrijwel elke fiets past in de tas zodra het stuur, de wielen, het zadel en de trappers afgenomen zijn en netjes opgeborgen. Daarna komt de truc met de voetpomp. Door de tas op te vullen met lucht beschermt ‘ie je kostbare fiets. Daarna is het een kwestie van door het vliegveld rollen en bij de incheckbalie een flinke som geld neerleggen want de tas alleen al weegt 9.5 kilo. Kosten van deze fietsvriendelijke tas: 438 euro ($600)

Op deze site staat er een foto van

http://www.gadgetgarden.nl/2010/03/opbl ... fietshoes/


Groetjes Patric
rictap schreef:Je fiets meenemen op fietsvakantie kan een groot probleem vormen als je met het vliegtuig gaat. Je kunt natuurlijk een fiets huren maar er gaat niks boven je gepimpte barrel met toeters en bellen. De oplossing is om ‘m in deze Helium Case te stoppen. Biknd hebben de Case speciaal ontwikkeld voor de enthousiaste fietser. Vrijwel elke fiets past in de tas zodra het stuur, de wielen, het zadel en de trappers afgenomen zijn en netjes opgeborgen. Daarna komt de truc met de voetpomp. Door de tas op te vullen met lucht beschermt ‘ie je kostbare fiets. Daarna is het een kwestie van door het vliegveld rollen en bij de incheckbalie een flinke som geld neerleggen want de tas alleen al weegt 9.5 kilo. Kosten van deze fietsvriendelijke tas: 438 euro ($600)

Op deze site staat er een foto van

http://www.gadgetgarden.nl/2010/03/opbl ... fietshoes/


Groetjes Patric
9.5 kilo???????????????????????????????? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Waar laat ik dat ding, als ik op Barcelona ben geland en ik fiets naar Sevilla?
Een loop ik niet het risico dat de dame in het blauwe mantelpakje achter de incheckbalie eist: "Wilt u de lucht uit uw tas laten lopen!" ......."Nee, hij moet helemaal leeg zijn!"
Doet me denken aan die kinderballon die klapte in het vliegtuig omdat de druk zoveel lager was dan op zeeniveau.
De oplossing staat in het stukje: HELIUM!!!
De Helium zorgt er voor dat de wegschaal op de luchthaven niet uitslaat, ideaal!!!
Wel opletten met het laten leeglopen, niet inademen.

John.
johntelleman schreef:De oplossing staat in het stukje: HELIUM!!!
De Helium zorgt er voor dat de wegschaal op de luchthaven niet uitslaat, ideaal!!!
Wel opletten met het laten leeglopen, niet inademen.

John.
Welke luchtvaartmaatschappij accepteert helium tegenwoordig? :lol: :lol: :lol:
kan je gewoon menemen.
Tot het een item wordt bij een SBS-6 programma.

John.
johntelleman schreef:Wel opletten met het laten leeglopen, niet inademen.
........ want dan krijg je een donald duck stem :wink:
Ja, ja, een Alberto Stegeman kan ook een "vreemd vloeistof" in de opblaasbare fietspak gieten en dan..... vergeet maar!
Geef mij maar de fietshoes van de Fietsvakantiewinkel. Weegt haast niks.
Ik heb er onlangs eentje bij de Aldi of was het nou Lidl gekocht voor 9 euro en nog wat. Een motorhoes wel te verstaan. Perfect, er kunnen zelfs, als je de fietsen dicht tegen elkaar aanzet of parkeert tegen een wand, 2 fietsen onder. Strak getrokken met een elastiek in de rand en hij is tijdelijk(want langer dan 3 dagen wordt wegens condensvorming afgeraden) drooggezet. Stevig materiaal, compact in tas en zeer licht.