Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Juiste toegangsprijs Fiets/wandelbeurs 2010 - Forum Wereldfietser

Juiste toegangsprijs Fiets/wandelbeurs 2010

't is misschien niemand nog opgevallen: de kortingsbon in ons clubblad geeft aan dat de normale toegangsprijs € 12 is, volgens de RAI is die € 14. Als dat zo is, dan kun je beter via internet je kaartje kopen, dat is dan goedkoper.
Uni schreef:de kortingsbon in ons clubblad geeft aan dat de normale toegangsprijs € 12 is, volgens de RAI is die € 14.
Ik zou hem goed bewaren, want het is een uitzonderlijke misdruk. Bij mij staat er gewoon dat de normale toegangspris € 14,= is en met de kortingsbon € 12,=.

Gerd
Dag Gerd, ik kan het bijna niet geloven, maar het staat er echt....

Hans
Ik heb niet eens een clubblad ontvangen! :twisted:

Wel het tijdschrift. Daarin lees ik op de kortingsbon op pag. 32 dat de toegang normaal € 14 kost, maar met de kortingsbon € 12.
Het probleem is inmiddels opgelost: ik had het winternummer 2009 in handen, en als je vervolgens de kleine tekst onder aan de bon niet leest met de juiste datum......
Overigens is de beurstoegang wel 15% duurder geworden tov 2009.
En de conclusie blijft, dat bestellen via de website van de RAI een goedkoper kaartje oplevert als met de bon uit het tijdschrift. Waarvan akte.

Een plezierige beursgang iedereen.

Hans
als je het via de voorverkoop doet is het trouwens €11,00
Sylv schreef:als je het via de voorverkoop doet is het trouwens €11,00
Sterker nog, ik kreeg bij de ANWB op zaterdagmiddag nog kaartjes voor €11,00, dit terwijl de dame achter de balie zei dat de voorverkoop al afgelopen was...... zal wel de voorverkoop voor zondag geweest zijn dan.