Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kleine enquête over fietstassen - Forum Wereldfietser

Kleine enquête over fietstassen

Ik ben free-lance ontwerper en bezig met de ontwikkeling van waterdichte fietstassen.
Ik wil graag vakantiefietsers middel een kleine email enquête interviewen. Invullen kost je ongeveer 10 minuten. Onder alle respondenten verloot ik een set fietstassen.

Wil je meedoen, email dan even naar mijn emailadres:
servaes@mac.com

Alvast bedankt,

Servaes Spiekerman
Eerst die tassen opsturen daarna mag je komen met je vragen :evil:
michel
Kun je die enquete ook online zetten, scheelt jou ook weer werk :wink:
Franke schreef:Kun je die enquete ook online zetten, scheelt jou ook weer werk :wink:
Mee eens! Ik ben zelf niet zo scheutig in deze moderne spamtijden met het zomaar weggeven mijn emailadres.
Servaes Spiekerman is wel een echte ontwerper van echte fietsspullen (en meer), en niet zo'n student die een opdracht moet doen en anderen het denkwerk wil laten doen.
Wim
Wim schreef:Servaes Spiekerman is wel een echte ontwerper van echte fietsspullen

Persoonlijk zou ik de verhouding functionaliteit/ vormgeving anders invullen ;)

Maar als je geinteresseerd in fietstasgebruikers, dan zijn er zaterdag en zondag een boel bij elkaar in de RAI te vinden ;)
Mocht dit http://nl.linkedin.com/in/loftgroup dezelfde persoon zijn dan zie ik niet in waarom ik mijn mening/tijd zou moeten geven voor de kans op een paar fietstassen. :shock:
Servaes schreef:Ik ben free-lance ontwerper en bezig met de ontwikkeling van waterdichte fietstassen.
Kun je ons niet eerst wat lekker maken met wat je echt aan het ontwikkelen bent? Want waterdichte fietstassen, die waren er in de vorige eeuw al.
Leon