Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TK koga WorldTraveller frame 57 - Forum Wereldfietser

TK koga WorldTraveller frame 57

hallo,

Omdat mijn fiets eigenlijk een beetje aan de kleine kant is overweeg ik het vsf frame van forumlid treval te kopen....Maar dan heb ik natuurlijk zelf een frame over.... Dus ik ben even aan het kijken of er iemand belangstelling heeft voor een tweedehands WT frame, in gebruikte staat, maar verder helemaal prima, ik zat zelf te denken aan een prijs van om en nabij de 175 euro... Maar dat is een beetje wilde gooi in de lucht ..
Leuk!

Foto? Hoe oud? Hoeveel km?
hmm ik kan alleen een foto plaatsen van de compleet opgebouwde fiets.

Frame is zo een jaar of 6 oud. Er zit een nieuw balhoofd in / op en een nieuwe zadelpenstrop.....
geschikt voor 26" ?
ja hoor, is gewoon 26 inch.. foto komt vanavond

vanavond :)
IK snap je verhaal niet helemaal, want het frame van gregor is ook 57 cm?

mario
Maar Mario, weet je dan niet dat hendrikjan een bedrieger is? Het frame dat hij hebben wil, is giftig, kijk maar naar de kleur :twisted: :twisted: :twisted: .

Alle gekheid op een stevig stokje: de bovenbuis van het frame van [edit] treval loopt een beetje schuin af. Als het recht zou lopen, dan kom je uit op ongeveer 60 cm, i.p.v. 57.

Altijd een beetje moeilijk, die frame maat. Het zou mooi zijn als er een standaard meting zou komen (bijvoorbeeld met [denkbeeldige] rechte buis), maar die is er (nog) niet.
nou hier zijn ze dan, een avond later dan gepland..
@Mario, het is idd wat bikelike zegt, de duitser heeft een effectief langere bovenbuis... Het zou idd wel een goede zijn als als die frame bouwers eens de zelfde manier van meten zouden hanteren en alles ook zouden prijsgeven t.a.v. de geometrie, kan je tenminste echt goed vergelijken..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding