Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop 16 Gig micro SD inclusief adapter naar SD - Forum Wereldfietser

Te koop 16 Gig micro SD inclusief adapter naar SD

Omdat ik na de nieuwjaarsreceptie op mijn kont gevallen ben, met in mijn kontzak mijn mp3 speler, die de val niet overleefde, heb ik thans een micro SD kaartje over van 16 Gig. Dat kaartje kon ik in de speler prikken, maar ik ga nu een andere speler kopen.

Wie wil er 16 Gig in zijn weet ik wat stoppen? Mijn kaartje inclusief adapter naar gewone SD is te koop voor 35 euro. Merk: A-data.
Altijd interessant wat extra geheugen. Zeker als het 16GB op nagelformaat is!
Echter je prijs is onrealistisch. Een nieuw (en hoogstwaarschijnlijk sneller) microSDHC kaartje kost namelijk nog geen 35 euro.

Zie hier:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/48/g ... 2uvSsspZQf

Daarnaast vergeet je er ook bij te vertellen dat het hier om een microSDHC kaart gaat, waarbij alle letters van dat woord van belang zijn!
Alle microSD kaarten boven 2GB worden microSDHC genoemd en dit is een nieuwere technologie dan microSD. Oudere maar ook soms nieuwe apparatuur kan vaak niet omgaan met dit formaat, check dit dus eerst!

Het lijkt wel of ik voor mezelf aan het pleiten ben, want ik kan zo'n kaartje namelijk wel gebruiken. Mijn MP3-speler kan deze namelijk wel aan en ik was al van plan er 1 te kopen.
Ik wil je een bod doen van 17,50 euro. Hoor wel wat je ervan vind.

Groetjes Jelle
Dank voor je aanvullende informatie. En welkom op het forum!
jellesteen schreef:Hoor wel wat je ervan vind.
Dit forum niet Marktplaats. Het gaat hier - zo zie ik het - niet om de beste deal te maken maar om flexibel te zijn, en eerlijk. Elkaar niet bedonderen, elkaar soms uit de brand helpen, soms wat meer te vragen dan de marktwaarde, soms wat minder, afhankelijk van de situatie. Misschien gaat het hier om de meest menselijke deal.