Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1932 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

38630 berichten
De kerktoren en de twee witte huizen rechts daarvan zouden in de skyline van Dieren (Gld.) kunnen passen. Een foto gemaakt vanuit het zuidoosten, op een weggetje dat ik niet (met foto) op Streetview kan terugvinden.
Wat een goede aanwijzing @stelvio73!
Ik heb die dijk al een aantal malen gefietst, maar steeds in de richting Doesburg en herken het beeld daarom niet.
Wat mij betreft win jij deze ronde.
Screenshot_20251201_112218_Maps.jpg
Voor de liefhebbers van deze regio: bij het pontje van Brummen is het heerlijk toeven op het terras. Kopje koffie, stukje appeltaart, heerlijk uitzicht en rust om je heen.
Ik was vergeten om op Mapillary te kijken. Daarop wordt de locatie toch wel duidelijk.

https://mapillary.com/map/im/285475403127457

Ik kom uit de buurt van Dieren en herkende het dus eigenlijk meteen.
Heel goed Stelvio, je hebt hier inderdaad uitzicht op Dieren met links de IJssel. Altijd mooi fietsen daar, eigenlijk hele stuk langs de IJssel wel van Doesburg tot Kampen.
Volgende voor jou.
Het is er inderdaad prachtig.

Ik heb niet veel foto's. Deze is denk ik makkelijk, dus wees er snel bij:
Screenshot_20251201-120301.png
Nieuwe Marktstraat, Nijmegen
math schreef:
ma 01 dec, 2025 17:05
Nieuwe Marktstraat, Nijmegen
Correct!
Snel gevonden met enkele woorden uit de tekst van de muurschildering.

Volgende
P1060111.JPG
Gevonden! Maar ik heb geen raadplaatje en laat de eer aan anderen ...
De kerktoren van Dieren! En ik ben zo vaak in die plaats geweest.... :oops:
Maar vanmiddag is een kat van onze buren op straat doodgereden, hij kwam vaak te gast in ons huis en sliep hier ook. M'n hoofd stond er niet naar.... Nog maar ruim twee jaar oud.