Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat is inderdaad heel karakteristiek, zo midden in het dorp. Vaak staan er ook wat paarden. Het zou beschermd dorpsgezicht moeten zijn. Ik heb wel eens gekampeerd op de Banjaert en ik herinner me dat ik het er vond ruiken naar stoomlocomotieven, dat was TATA-Steel natuurlijkMartin E. van Doornik schreef: ↑ma 24 jun, 2024 12:59Het ronde weiland in het midden van het dorp en de twee kerktorens....
Dat tracé liep meen ik via Driehuis.Later is het nog in handen geweest van Lovers Rail (van de rondvaartboten in Amsterdam). Daarna heeft het een tijd braak gelegen en was het een aardige wandelroute. Nu rijdt er de snelbus Haarlem - IJmuiden, het fietspad ernaast is een rustig gelegen doorsteek.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 24 jun, 2024 16:28Hier zo'n loc op station Halte Velsen-Hoogovens in 1955 en het kleine jongetje ben ik zelf.
Dat komt in de buurt
Scherpe waarneming Martin! Wel land inderdaad maar niet West-Friesland.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 24 jun, 2024 19:04Vanaf links tot boven de zesde paal van links zie ik land in de verte. West-Friesland?
Ja, klopt!Martin E. van Doornik schreef: ↑di 25 jun, 2024 08:39De Friese zuidkust tussen Stavoren en Lemmer? Dan is de kustlijn erachter van de NOP....