Makkelijk, de Rheinbrücke bij Emmerich. Ben hier ook geweest! Foto vanaf de noordzijde.
https://www.google.nl/maps/@51.8222179, ... FQAw%3D%3D
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dan moet je wel zorgen dat die klok de juiste tijd aangeeft. Bij foto's gemaakt met je telefoon gaat dit automatisch goed, als je foto's maakt met een normaal foto toestel vaak niet. In mijn geval controleer ik de tijd regelmatig (zo nauwkeurig is die klok nou ook weer niet) en ook zet ik de tijd met de hand op zomer- en wintertijd. Ik wil een correcte tijd i.v.m. GeoTagging.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 02 mei, 2025 17:14De foto's hebben tegenwoordig een digitale datum (klik met de linker muisknop op de foto en zoek bij Eigenschappen op de computer of swipe de foto in je telefoon omhoog). Dan kan je in het reisverslag of agenda achterhalen waar je bent geweest. Toch?
Ja, dat weet ik eigenlijk wel, de volgende keer zal ik het anders doen.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 01 mei, 2025 08:39Eigenlijk had je m'n goedkeuring 'De volgende is voor jou' moeten afwachten, maar deze keer zie ik je door de vingers.