Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 15 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
Hey Carl,

Gelukkig word ik niet door een van de zusters hier geopereerd, zij zei dat de Tibia het spaakbeen was ...
Het scheenbeen klinkt mij ook beter in de oren :wink:
lars de wit schreef:Gelukkig word ik niet door een van de zusters hier geopereerd, zij zei dat de Tibia het spaakbeen was ...
Het scheenbeen klinkt mij ook beter in de oren :wink:
:) Ik denk dat er nog meer redenen zijn om je niet door verpleegkundigen te laten opereren. Verplegen door een chirurg wordt waarschijnlijk overigens ook niks. Dank je voor de opheldering.

Groetjes,

Carl
Hoi,

Ondertussen iets meer nieuws, prof Verhofstadt heeft met plastische chirurg gesproken en waarschijnlijk volgende week de operatie met spier in bot leggen en het afdekken van grote open wonden, met overigens mooi rood vlees, met huid wat ook weer ergens anders van mijn lijf moet komen.

Verder hoorde ik de zusters overleggen over mijn ontslagdatum en een zei 2 a 3 weken.
Nu lijkt mij dit heel erg snel maar ik denk toch dat ik mij er stiekem, stt niks zeggen, aan vast klamp ;-)

Ik ga dan gelijk door naar Rijndam ( revalidatie centrum ) wat ook een positief nieuwtje was voor mij.

Groetjes Lars
Goed nieuws Lars!
Ik ga je van de week weer bellen!
Goed nieuws! Hopen op een succesvolle operatie!

Misschien een stomme vraag aan iemand die voor zijn leven heeft moeten vechten en nu logischerwijs hele andere zorgen aan zijn hoofd heeft, maar ik vraag het mij toch steeds af, is er eigenlijk nog iets van spullen, fiets etc. teruggevonden?
Wat een lange lijdensweg en nog steeds geen definitieve uitslag.
Je bent een kei Lars dat je je hier zo dapper doorheen slaat. Moet ineens denken aan het liedje van Boudewijn de Groot, hoe sterk is de eenzame fietser. Maar met alle hartverwarmende belangstelling gaat het eenzame er hopelijk een beetje af.

Blijf voor je duimen Lars.

Ben
Dank je Ben !

En alle anderen natuurlijk !
Zoveel hartverwarmende reacties hier op het forum, per mail, per telefoon.
Voor de kaarten die ik heb ontvangen moet ik denk ik vandaag naar het prikboord van mijn buurman ( die er gelukkig niet is, ik lig alleen op een tweepersoonskamer, ze hebben zelfs het tweede bed eruit gehaald dus waarschijnlijk blijf ik lekker alleen liggen ) verhuizen, zoveel heb ik er al.
En al het eten wat mijn bezoek meebrengt, ook zo super !

Over mijn spulletjes, ik heb alles terug behalve mijn tent die in het watergeweld sneuvelde en ik mis 1 achtertas.
Alles staat ondertussen bij mijn zusje thuis ( is op gestuurd met de DHL voor de lieve som van 2600 euro ... gelukkig betaald de verzekering )

Groetjes allemaal en geniet van het fietsen, ook een beetje voor mij ;-)
Ik moet nog ' even ' wachten maar mijn tijd komt nog wel.

Lars
lars de wit schreef:Ik moet nog ' even ' wachten maar mijn tijd komt nog wel.

Lars
Wow, het herstel is begonnen :D

Frank
Ha Lars,

wat fijn dat het einde in zicht komt van je ziekenhuisverblijf. En vooral dat je nu zicht hebt op hoe de eindstand wordt van je been. Hiep hiep! En heel fijn dat de letne, tijd van nieuwe beloftes, met je meewerkt.

Ik stel me trouwens voor dat jij een de meest enthousiaste spruitjeseters bent die ze kennen :)

Janneke
Hoi,

Gisteren opnieuw een operatie ondergaan.
Ik wist het al van te voren, de professor bracht het slechte nieuws dat het bot in het onderbeen dermate niet goed was dat behoud van het onderbeen helaas niet mogelijk was.

Dus is besloten voor de second best : een amputatie door de knie.
Wel jammer want revalideren met een stukje onderbeen had makkelijker geweest maarja.

Goed nieuws na een operatie is mij vreemd ..

Zo ook deze keer; na de ' door de knie ' amputatie werd ik dezelfde dag ( avond ) geinformeerd door de chirurg.
Mijn kraakbeen ( wat aan het bot van het bovenbeen zit ) had / heeft niet de ' juiste ' kleur en zag er iets minder uit...
Daarom is de wond nu niet afgedicht cq afgezwachteld maar weer in een vacuum / wondvochtafzuigsysteem gedaan.
Volgende week weer een schoonmaak / kijk / beslis operatie.

Het is moeilijk om na enkel slecht nieuws na bijna elke operatie positief te blijven, ik ben een beetje bang dat ik de gifbeker helemaal leeg moet drinken ...

Maargoed, als het moet dan moet het.
Het eind komt in ieder geval in zicht ( en het eind van mijn been steeds dichterbij ha ha )

Ahum ...

Groetjes Lars
lars de wit schreef:Hoi,

Maargoed, als het moet dan moet het.
Het eind komt in ieder geval in zicht ( en het eind van mijn been steeds dichterbij ha ha )

Ahum ...

Groetjes Lars
Tjonge, hoe je toch iedere keer weer de humor kan opbrengen als er weer een stukje Lars weggehaald wordt. Ik hoop van harte dat het hier bij blijft!

Nogmaals een goed herstel!

Groet,
Wat erg , ik kan mij voorstellen dat een arts natuurlijk zal proberen zo veel mogelijk van het been te behouden, maar het is nu elke keer weer een stukje er af,nee toch niet voldoende, weer een stukje etc.
Lastig om dan de moed er in te houden, maar op de een of andere manier lukt het je toch wel.

Volhouden Lars,


Ben & Ingrid
Ai, Lars, dat is k*t zeg. Je kunt alleen maar vooruit, want wat kun je anders doen? Maar het zou wel erg fijn als zeker is dat het diepste/kortste punt is bereikt.

Baal maar gewoon ff. Je goede moed komt ook weer.
Balen nieuws Lars. Je houd de moed er echter goed in zo te lezen. Sterke weer de komende tijd!
Hoi,

Op aanraden van een mede wereldfietster en vriendin het gif uit de beker maar stiekem vervangen door een beetje whiskey.
Drinkt toch wat makkelijker weg ;-)
Vanmiddag kwamen mijn ouders langs met een klein beetje.
Wel werd er 2 uur daarna bloed bij me geprikt voor onderzoek, oeps ....
Nu ja, ten eerste was het maar een half vingertje whiskey en ze gingen gelooff ik zoeken naar hoogte hb, heus niet naar alcohol ;-)

Verder voel ik me weer goed na een dipje.
Ik schijn veel veerkracht te bezitten.
Jippie.
Zo kan ik nog meer tegenslagen aan.
Hi hi just kiddin'

Ik ben weer klaar voor de volgende ronde.
Bij mijn afscheid op mijn werk gaven mijn collega's me een leuk boekje met mooie spreuken en wijze woorden. Bv :

Val 7 keer, sta 8 keer op.

Oke, bij mij moet achter elk cijfer een nul ha ha ha.
Maar we komen er wel, wilde ik ff laten weten.

Liefs Lars
Laat dat schijn in "ik schijn veel veerkracht te bezitten" maar weg.

Een fully is er niets bij. :!:
De gemiddelde stuiterbal stuitert nog minder terug Lars :P Je kan dus inderdaad die schijnt wel weg laten :D
Deze draad volgend merk ik nu dingen op in het nieuws waar ik anders wellicht niet bij stil had gestaan. Zoals het verhaal van Dimitri, die zonder ongeluk soortgelijke ontberingen moet doorstaan. En als je gaat zoeken vindt je nog meer voorbeelden.

Gelukkig maar dat we nu in een tijd leven waarin iets gedaan kan worden aan dit soort ontstekingen.
Eindelijk eindelijk eindelijk !!!!!

Wat ?

Nou, GOED NIEUWS !!!

Gisteren mijn laatste operatie gehad :-)
Ze hebben nog een klein stukje kraakbeen verwijderd volgens plan ( dat was beetje vies ) en het bot een mooi gevormd voor mijn toekomstige prothese.

Het is dus voor alle duidelijkheid bij een amputatie door de knie gebleven, the second best option.

Verder heb ik nu een klein beetje pijn maar dat mag de pret niet drukken ;-)

En als het goed is ben ik volgende week weg hier !!!
Ongelooflijk maar waar :-)
En het word tijd ook, het tweede prikbord is ook bijna vol met kaarten, 95 % van de wereldfietser !!!

Oke, ik ga verder met de champagne hips.
Nee, grapje. Beter niet als ik antibiotica krijg.
Komt wel !

Voor nu tot gauw !

Liefs Lars
lars de wit schreef:Eindelijk eindelijk eindelijk !!!!!

Wat ?

Nou, GOED NIEUWS !!!

Gisteren mijn laatste operatie gehad :-)
Ze hebben nog een klein stukje kraakbeen verwijderd volgens plan ( dat was beetje vies ) en het bot een mooi gevormd voor mijn toekomstige prothese.

Het is dus voor alle duidelijkheid bij een amputatie door de knie gebleven, the second best option.

Verder heb ik nu een klein beetje pijn maar dat mag de pret niet drukken ;-)

En als het goed is ben ik volgende week weg hier !!!
Ongelooflijk maar waar :-)
En het word tijd ook, het tweede prikbord is ook bijna vol met kaarten, 95 % van de wereldfietser !!!

Oke, ik ga verder met de champagne hips.
Nee, grapje. Beter niet als ik antibiotica krijg.
Komt wel !

Voor nu tot gauw !

Liefs Lars
Gefeliciteerd!!
Heb je al zicht dat je met bepaalde aanpassingen kunt blijven fietsen?