Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1728 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34648 berichten
Nee, niet in Indonesië. Daar heb ik wel gefietst, maar de foto's daarvan zijn niet gescand. Bovendien heb je niet echt een winter in Indonesië.
Nieuw Zeeland dan?
Het is niet in Australië of Nieuw-Zeeland.
Tropische palmbomen, zeker noordelijker dan AUS of NZ. Is het in Zuid Afrika?
Nee, niet Zuid-Afrika, maar je zit op het juiste continent.
Marokko? Nee toch, daar is rechts verkeer.
Nee, het is niet daar. Het is in een Sub-Sahara land.
https://www.wegenwiki.nl/Linksrijdende_landen
Als het volgens jou sub-Sahara is, dan bijv. Uganda en Kenia? Daar zijn ook geen winters....
Heb op Google afbeeldingen gezocht naar "churches in ...." (land met links verkeer in Afrika) maar ook niks gevonden. Hoe raadselachtig!
Nee, niet in Uganda en Kenia. Meer naar het zuiden.

Btw. van winter moet je je niet al teveel voorstellen. Het is dan koeler dan in de zomer, maar voor Nederlandse begrippen lekker weer.
Zoals ik al schreef, alle Afrikaanse landen met links verkeer op "churches in...." gezocht maar noppes...
Vreemd, als ik bij afbeeldingen in Google “churches in X” ingeef, dan kan ik beide kerken vinden. Heb je echt alle landen in zuidelijk Afrika gehad?
Namibië: niks
Zambia: niks
Botswana: niks
Zimbabwe: niks
Malawi: niks
Angola: niks
Tanzania: niks
Kenia: niks
Lesotho: niks
Mozambique: niks
Zambia: niks
Swaziland: niks
South Africa: niks
Uganda: niks

En dat zijn alle Afrikaanse landen met links verkeer.
Klak, mijn computer uit.
Martin, morgen nog een keer in Namibië zoeken, de kerk zie ik namelijk wel als ik een zoekopdracht bij google doe, alleen wel vanuit de andere richting genomen.
Ik sla deze even over.
Ik vind dat een zoekplaatje iets herkenbare moet hebben.
Dit is een zoekplaatje, dat wel, maar mag het voortaan iets zijn met wat aanknopingspunten?
Snap ik niet, er zij wel meer foto's met een kerk, in landen waar ik nooit geweest ben. Deze kerk is apart, omdat het raam niet in het midden staat.

Peter heeft gelijk, Namibië is het juiste land.
wat een bijzonder zoekplaat.
Ik ben veel mooie kerken tegengekomen in die streek.
Zonder de vorige aanwijzingen had ik het hier niet gezocht.

Het is een gok want ik kwam steeds uit op onveilige sites:
RK kerk in Swakopmund Namibia (daniel Tjongarero Avenue)
Ja, dat klopt helemaal. Zoals de gewoonte is mag jij het volgende raadplaatje plaatsen.
Jeuu

Een makkelijke dan maar?
IMG-20240604-WA0008.jpeg
De ijzeren leeuw in de hortus van Harderwijk?
Gezocht op 'Leeuw van ijzerdraad', uitgekomen bij: https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... _Leeuw.jpg
Robert
Helemaal goed Robert.
Jouw beurt