Die brugtorens hebben aan de bovenkant kenmerkende "kattenoren", nergens vergelijkbaar bij andere hangbruggen. Aan de kerk van Emmerich rechts, die maar een paar meter van de Rijn staat, is een heel verhaal verbonden.... https://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Mart ... _(Emmerik)
Heel goed, Wijk bij Duurstede. Aan dezelfde rivier gelegen als de hangbrug van Emmerich...
Eigenlijk had je m'n goedkeuring 'De volgende is voor jou' moeten afwachten, maar deze keer zie ik je door de vingers.
Jouw foto lijkt wel in Zweden te zijn genomen. De stijl van de bedrijfspanden en de 'energicentralen' met pijp op de achtergrond. De getraliede brugreling ook. In de verte een stad met kerktoren.
Maar ik geef m'n zoekpogingen op....
Als erikB zelf al moeite heeft om de plek terug te vinden, wordt het voor ons ook moeilijk zoeken. ik vind dat Martin zoals gewoonlijk toch nog weer aantal aanknopingspunten heeft weten te vinden, maar die is ook altijd meer van de details in bouwstijl.
Ik hoop dat ErikB nog wel weet in welk land of omgeving de foto is genomen. Misschien helpt dat ons om weer vooruitgang te boeken in de zoektocht.