Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1859 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

37166 berichten
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn :wink:
Jij mag weer
Aangezien jij met deze woorden „Ja Poppink, jouw achtertuin is bijna mijn voortuin dus komen we wel eens dicht bij elkaar. moet toch maar weer de andere kant op fietsen." ook in het mooie Twente woonachtig bent, heb ik gezocht met „kloosters in Overijssel" en zo gevonden.

Hier is de volgende:
DSC08795.JPG
Martin E. van Doornik schreef:
zo 11 mei, 2025 11:40
Aangezien jij met deze woorden „Ja Poppink, jouw achtertuin is bijna mijn voortuin dus komen we wel eens dicht bij elkaar. moet toch maar weer de andere kant op fietsen." ook in het mooie Twente woonachtig bent
Martin, je kan gewoon zien in mijn profiel dat ik daar als locatie "Salland" heb ingevuld. Dat is toch echt geen Twente maar ook prachtig om te fietsen. De Holterberg is wel zo'n beetje de scheidingslijn en ligt beetje tussen Poppink en mij in :lol: Dus als ik naar 't Oosten fiets kom ik in de buurt van Popink's achtertuin....
Dus tussen Twente en Deventer. Excuses!
‘Fietsenstalling station neon’ stuurde me in de richting van Oldenzaal.

https://maps.app.goo.gl/37ARTpwcXtKdmf1C6

En het toeval is de wereld nog niet uit maar ik reed een uur geleden nog op de A1. Het is me wat.
Heel goed, kort voordat ik de trein naar huis wou pakken. Links aan het fietsstuur hangt een zakje met daarin Twentse krentewegge van een bakkerswinkel in Denekamp voor m'n vrouw.
De volgende is voor jou.